Regering och Läkemedelsverk – värna om alternativmedicinen och rätten till hälsofrihet!
Kontakta namninsamlingens skapare
För att jag vill ha naturmedel som jag alltid haft o vanlig medicin från Läkemedelsverket hjälper inte mig med den sjukdom som jag har.
Man måste kunna få välja själv hur man ska göra, sjuk blir man av läkemedel kan jag lova och det kan jag bevisa, har skrivit ner allt vad som hände med mig biverkningar m.m. m.m sånt som inte stod i biverkningarna som man får med i förpackningen.
Kan gå ut i tv med allt eller kanske t.o.m. Skriva en bok om det om det är det som krävs för alternativmedicinen.
Oförskämt med dessa höga avgifter. Det visar bara hur rädda de är för att männskor blir friska och då tjänar man inte tillräckligt med PENGAR!!!
Roligt att se att så många i Sverige börjat ilskna till över att alltid bli styvmoderligt behandlade av staten. Ni vet väl, stå på dig, annars gör någon annan det!! :D :D
Fattar inte hur vi kan ha sån regering, behöver nog bytas ut..
Om folkhälsan ska förbättras är vi tvungna att hitta nya vägar inom medicinen. Nu när kliniska försök blivit en kommersiell verksamhet där egenintresse tar överhanden över allmänintresse, och girigheten över vetenskapen så vill inte längre industrin bota människor, utan skor sig på sjukdomarna.
Jag vill att homeopatiska mediciner och andra naturläkemedel ska finnas tillgängliga! Varje människa ska kunna välja vad som känns rätt för den egna hälsan.
| This discussion has been closed. |