Regering och Läkemedelsverk – värna om alternativmedicinen och rätten till hälsofrihet!
Kontakta namninsamlingens skapare
Många människor har kroppar/genetisk disposition som inte klarar av att ta upp och använda sig av syntetiska läkemedel, utan hjälps bara av den naturliga substansen som den syntetiska försöker härma. Staten ska upphöra med att dadda svenskarna! Vi kan tänka själva! It's not your effing business vad vi stoppar i oss. De stora läkemedelsbolagen lobbar, mobbar och skräms enbart för att få öka sina egna vinster. Skämmes!
Har själv blivit sjuk sv traditionella (tillverkade) läkemedel men frisk av naturliga läkemedel direkt från naturen.
Det finns både vetenskap och mångårig beprövad erfarenhet som stödjer användandet av naturmedel för att sköta sin hälsa! Jag vill ta mina egna beslut när det gäller egenvård och jag vill inte att myndigheter ska göra det svårt för kunskapsrika grossister/återförsäljare att sälja dessa naturmedel till mig genom att kräva ohyggliga registreringskostnader!
Det är dessutom viktigt att det finns alternativ till vår sjukvård som har svårt att nå mål när det gäller friskvård och sjukvård!
Jag bor delvis i Storbritannien och slutar aldrig att förundras över Sveriges stelbenthet i dessa frågor. Vi är sååååå rädda att vara lite utanför ramarna och tror verkligen att storebror vet bäst. Det är tryggast så.
Så fort extraktet av en växt går att framställa på kemisk väg och därmed tjäna pengar på, så är detta medel plötsligt överlägset och backas upp av storebror...
massor av biverkningar.
Jag vill undvika traditionella läkemedel som tidigare gett mig oönskade biverkningar. De är helt enkelt för giftiga för människokroppen.
| This discussion has been closed. |