Rädda Snotty!
Kontakta namninsamlingens skapare
Re:
#70: - exakt hantverkare och barnfamiljer bör ha stängt sin verksamhet till minst 14.00, jobbar själv obekväma tider och blir väckt kl 08.00 every morning.
Om jag köper en lägenhet i flygledartornet på Arlanda och inte inser att det vägg i vägg pågår flygaktiviteter, vad gör jag då när ljuset går upp och jag inser och anser att jag blir störd av verksamheten? Väljer jag då att kontakta Luftfartsverket och ber dem dra in samtliga tillstånd för att stoppa verksamheten? Överdriven jämnförelse? Skulle inte tro de!
Hoppas lägenhetsinnehavaren läser här och skäms!
Jag vill gärna se Klippiga bergen och fält med vildhästar utanför mitt fönster i Hägersten. Tyvärr så ser jag inte det och känner mig jävligt besviken över det!
Jag skall också stämma någon och blanda in advokater m fl.
Jävla idiotier!
/Arg i Hägersten!
Har man köpt/hyrt en lgh/lokal med vissa förutsättningar så får man sedan acceptera att så är fallet och leva med de störningar som det innebär eller flytta.
Man flyttar väl för tusan inte in på Skånegatan och ännu mindre på dess restaurangstråk om man vill ha skogslik knäpptystnad. Vem tror man att man är? Skärpning. Du är inte själv på planeten vet du.
För det är en härlig kvartesbar för mig som bor nära med blandad publik. Alltid t öppet när 2a ställen ex på sön har stängt.
Mumsig öl så klart!
Hundvänligt <3
synt att nyinflyttade ska börja klaga när ingen förr har gjort det.
Flytta ut till landet om det inte passar.
Jag södermalmsbo vill leva i en levande område med glada människor & rörelse.
save Snottys.nu
| This discussion has been closed. |