Skrivunder.com

Rädda Sjukhushundarna på Akademiska sjukhuset

Fortsätt dela!

Gäst#1 Apr 11, 2023, 07:29
Epoch Times ! Tror dom kan skriva en god artikel om de får reda på detta Vänligen Lotta
Gäst#2 Apr 11, 2023, 07:59
Jag har kontaktat efter 5 samt Tilde de Paula. Gjorde det sent igår kväll. Hoppas på reaktion. Tycker att du Sara är så duktig känns som du jobbar i motvind. Hoppas känslan är fel, för det kan väl ändå inte finnas en enda vuxen som kan nonchalera detta. Jo möjligen 🤔 politikerna. Tänker försöka kontakta fler kanaler o hoppas på reaktioner. Britt-Mari Andersson Undrar är det någon tidning mer än UNT som skrivit om detta. Jag tänker många barn kommer säkert från andra län t ex Dalarna, Gävleborg. Jag har ingen aning, men tänker det måste vara många småbarnsföräldrar o även i min ålder som har barnbarn. Vi kämpar på. Jag har lagt ut o bett om namnunderskrifter hos mina fb-vänner som finns i Gävle, Uppsala, Stockholm, Halmstad o Norge.
Gäst#3 Apr 11, 2023, 08:40
Gör Svenska Kennelklubben något för att rädda hundarna? Allmänna Arvsfonden - kan man få pengar därifrån? Galen besparing - helt katastrofal. Borde finnas snälla hundar överallt för att trösta - lindra mm.

Please comment on this petition

Please do not write personal information such as an address, phone number or email address in your comment. Do not write your own name or the name of any other person either.

Betald annonsering

Skrivunder.com kommer att marknadsföra denna namninsamling till 3,000 personer.

Läs mer...

Välj din budget
Betalningsmetod
PayPalGoogle PayApple PayMobilePayKreditkort

Välj en betalningsmetod för att fortsätta.