ÖrbyBP
ÖrbyBP / Uppdateringar / Tack för ert stöd - sista rycket nu! / Kommentarer
|
Gäst |
#12016-04-18 11:07Lyck till med ambitionen med en konstgräsplan! Ronald Å. |
|
| |
Denna post har tagits bort av personen som skrev den (Visa detaljer)
2016-04-18 11:18- Date of removal: 2016-04-18
- Borttagningsorsak:
|
Linus Hagström Ansvarig för denna petition |
#3 Re:2016-04-18 11:20#1: - Tackar! Och tack för påskift och stöd!
|
|
| |
|
Gäst |
#42016-04-21 05:37Renovera upp planen till en 7 manna konstgräs och centrera den mot skolområdet. Idagsidan läget är det en inofficiell 9 manna plan. |
|
| |
|
Gäst |
#52016-04-22 13:04Tack Linus för din insats ! |
|
| |
|
Gäst |
#62016-06-13 11:33Grymt jobbat Linus!!! |
|
| |
|
Nathalie |
#7 Kanon med konstgräsplan!2016-06-15 09:55Med fotbollsälskande barn på Örbyskolan blir jag jätteglad över att det blir konstgräs. Men jag hoppas att planen kommer att förbehållas till skolbarnen på skoltid så att den inte tas över av andra under dagtid. Det vore en väldigt tråkig utveckling för barnen som idag nyttjar planen varje rast. |
|
| |
|
Är man tyst får man inte till någon förändring.
Skaparen av denna namninsamling stod för sin sak och agerade. Kommer du att göra detsamma?
Andra namninsamlingar som kanske intresserar dig
Vi tillhandahåller ett kostnadsfritt webbhotell för online petitioner. Starta en professionell online petition genom att använda vår kraftfulla service. Våra petitioner omnämns i media varje dag, så att skapa en petition är ett jättebra sätt att påkalla både allmänhetens och beslutsfattares uppmärksamhet.