Nolltolerans mot våldtäkter i Sverige.
Kontakta namninsamlingens skapare
Sanningen
Vi får helt enkelt sluta importera våldtäktsmän från Mellanöstern och Afrika.

Artikel
Muhameds kommentar när han våldtog Ida, 12: "Svart snopp är dyrt!" – kommer nu undan med 22 dagar samhällstjänst:
Citat:
En 18-årig somalier våldtog under brutala former en 12-årig flicka i Sundsvall. Nu döms han för våldtäkt mot barn – men kommer undan med 180 timmar samhällstjänst.
Klipp
Icke-västliga invandrare bakom alla överfallsvåldtäkter i Oslo senaste 5 åren:
Invandrare ligger bakom alla överfallsvåldtäkter i Oslo:
Klipp
Invandrare kraftig överrepresenterade i överfallsvåldtäkter:
Tungan slinter på Leif GW Persson i Efterlyst 25 November 2009:
Leif GW Persson konstaterar ett faktum:
Mindre icke-vita/icke-européer = Mindre brott
Viktigt! Demonstration mot främlingsinvasionen den 12 November!
Information om demonstrationen:
Nordfront:
Visa att du fått nog.

Våldtäkterna/gruppvåldtäkterna ökar.
Jag kräver att det blir tydligare lagstiftning NU!!!
Att tro att kvinnor automatiskt ska skrika när de blir utsatta för våldtäkt eller våld är helt befängt. När jag var 16 år blev jag överfallen o fasthållen av en man som kom upp bakom mig. Jag försökte skrika men jag fick inte fram ett endast ljud. Kunde inte röra mig pga att jag blev paralyserad o chockad. Man kan aldrig veta hur man reagerar. Att då behöva läsa de slutliga domarna, o hur rättsväsendet tror sig veta vad som kan förväntas av offret gör mig rosenrasande! De har aldrig själva varit utsatta när de kan döma så brutalt och naivt till förövarnas fördel!
Re:
10748 underskrifter, ok, what's next?! Vi har massa våldtäkter, som sker nu nästan varje dag, våldtäksmännen frias och får skadestånd. Så vad är denna namninsämling är för?
Sverige kan bättre!!!
Sverige kom 4 på det säkraste rättssamhälle. Jag förstår att det är ur förövaren synvinkel. Alltså att ingen blir oskyldigt dömd. Det är bra men det är inte det som är problemet. Kvinnor och flickor är fullständigt rättslösa.
| This discussion has been closed. |