Låt Karlskoga förlossning vara öppen!
Kontakta namninsamlingens skapare
Finns så mycket annat man kan lägga ner å spara in pengar istället frö ett BB.
Nej det inte acceptabelt
154
Dags att söka jobb, sälja hus och söka skolor.
Tråkigt att ingen lyssnar på våra röster. Usö kommer nog inte att ha det bättre när folk ska sluta och så kommer det nog att bli.
Det spelar ingen roll om det rör sig om en tillfällig nedläggning under sommaren 2016. Låt förlossningsavdelningen bara vara öppet året runt, vad är problemet? Det kommer ju knappast födas mindre barn runt om i städerna bara för att personalen i karlskoga under några veckor i sommar tvingas täcka upp USÖ...har aldrig varit ned om ett så dumt resonemang!
Har förstått att det talas om tillfällig stängning i sommar. Är själv gravid och är beräknad i september. Då får man vara orolig då att förlossningen i KGA inte kommer att hinna öppnas upp igen innan det är dags att föda för vår del, vansinnigt. Vi vill till Karlskoga!!!
Dessutom är det synd om alla kvinnor som är planerade att föda i sommar som helt plötsligt kanske måste föda på annan ort pga dessa galenskaper!!!
Vi kommer absolut tillbaka när det är dags för barn nummer två!
Håll förlossningen öppet året om! Stänga några veckor, vad hjälper det? väldigt konstigt att ens diskutera ett sådant förslag!
This comment has been removed by the person who wrote it.
EN JÄVLA SKANDAL OM DE LÄGGS NED
På Örebro's förlossningen finns ingen empati o inga änglar
Men på Karlskoga lasaretts finns de bara änglar o helt fantastisk miljö och helt underbar personal. De bryr sig om den blivande familjen
Och Du Jan Olsson en jävla sak ska du ha klart för dig , ingen Vill TIll ÖREBRO
De som går PLUS ekonomisk är förlossningen i Karlskoga och de dom går minus är ÖREBRO
OM DU NU ÄR SÅ JÄVLA PENGAKÅT SÅ KAN DU VÄL LÄGGA NED ÖREBRO I STÄLLET
Det är väll inget som ska stängas igen för gott?? Men att däremot överväga stängning i sommar för att karlskogas personal ska stötta upp USÖ låter ju helt orimligt i mina öron. Stackars alla gravida som är beräknade att föda i sommar om man bor i kga eller regioner runt omkring. Det är varken sjysst mot föderskor eller personal.
Jag hejar på Er tjejer på avd Q i kga, ni är bäst och jag hoppas att de fattar rätt beslut gällande detta och inser att en tillfällig stängning inte kommer att leda åt det positiva!!
| This discussion has been closed. |
Jag har fött min dotter i Karlskoga och nu är det dax för barn nummer 2 och SJÄLVKLART vill vi tillbaka till Karlskoga och föda! I Juli kommer vår lilla och jag hoppas verkligen att vi får komma till KGA som vi önskat!!
Underbar personal, underbart bemötande och en fantastisk upplevelse både under och även efter förlossningen!!