Låt Karlskoga förlossning vara öppen!
Kontakta namninsamlingens skapare
Tycker det är fruktansvärt att stänga ner landets mest omtyckta BB pga besparing!
Det är för djävligt på ren svenska. En förlossningsavd. som fungerar och går med vinst, ska stängas??? Tror jag inte ett dugg på att det skulle vara orsaken till beslutet. Nej de djävla blattarna urs mitt ord, med de visar ingen respekt till svenska folket ej heller jag visar inte dom respekt....
Det är väl de som ska få bostdär där i stället eller???????????????
NEJ Dags att gå ur Kommunal & Landstinget. Anledningen är väl att det är väl dom där personerna som ingår i MYGEL-Gruppen som har varit ute på 6 &fylle + hotell-resor ,bostäder hit och dit till alla myglare, plus alla djävla för,åner, avgångsvedelag etc etc som de ska ha.... NEJ FY FAN säger bara MYGLARE som skor sig på oss låginkomsttagare och arbetare som får slita ut sig och sin kropp för småören i lön...
Eftersom jag och min man är beräknade att föda i sommar hoppas vi verkligen inte att de stänger ner inför sommaren för att sedan öppna upp igen till hösten. Det är fruktansvärt...vadå stänga under sommaren, vad kommer man tjäna på det, dumheter!!! Låt personalen få sköta sitt jobb, personal med mer kompetens får man leta efter!
Båda Barnen är födda där. Var helt klart värt att åka 7mil. Så nöjd med personal och det varma omhändertagandet.
BB karlskoga
Jag har fått mina 2 barn här och vill att de i sin tur ska få föda sina barn där se själva tittade ut. Hoppas verkligen vårt BB får vara kvar ♡
| This discussion has been closed. |
Jag och min sambo har alltid beundrat ert sätt att jobba och eran omtanke och kompetens går inte att beskriva med ord. Vi har varit involverade i avd Q vid flera tillfällen då vi stött på komplikationer och tråkiga besked, men med det omhändertagandet, omvårdnad och omtanke har rädslan aldrig tagit över taget för att kämpa vidare och den dagen vi verkligen kommer kunna föda ett efterlängtat barn finns det ingen annanstans vi vill tas om hand om än hos Er personal. Ni är bäst helt enkelt<3
Nu får det vara nog med dessa besparningar på helt fel områden, pinsamt är vad det är!