Farizas vänner
Kontakta namninsamlingens skapare
Diskussionsämnet har skapats automatiskt av petition Farizas vänner.
|
Gäst |
#12013-03-07 23:59Jag är familjehems Mamma till dom två äldsta barnen som har bott hos oss i 1 år och 3 månader.Vi har sett sådana framsteg på dessa killar.Det tog 5 dagar att få våran 12 åring att komma tillbaka till det skick han var när han kom till oss, Ligger under filt , pratar inte, äter inte. Vi är livrädda att han kommer skada sig skälv eftersom han har gjort det tidigare. Låt oss få hem familjen till trygghet och inte till helvetet. Mvh Familjehems Mamman |
|
| |
|
Gäst |
#22013-03-08 08:02Helt sinnessjukt! |
|
| |
|
Gäst |
#32013-03-08 10:03Snälla skriv på! |
|
| |
|
Gäst |
#42013-03-08 11:23Vart finns människovärdet i detta???? |
|
| |
|
Gäst |
#52013-03-08 12:04Fruktansvärt skrämmande att medmänniskor och framför allt barn, bahandlas så här |
|
| |
|
Gäst |
#62013-03-08 14:52Sånt här måste få ett slut! Man behandlar inte medmänniskor på detta vis! Usch! |
|
| |
|
Gäst |
#72013-03-08 15:29Omänskligt!!!!Alla människor ska ha rätt till ett tryggt och bra liv!!! |
|
| |
|
Gäst |
#8 Re:2013-03-08 18:49jag känner inte dom alls, men jag hoppas av hela mitt hjärta att dom får komma tillbaka och att dom då får bo hos er igen, kramar! |
|
| |
|
Lelle Gäst |
#9 Ämne2013-03-08 20:00Bedrövligt hur en svensk myndighet kan behandla en familj som sökt asyl i Sverige. Migrationsverket har väl redan börjat festa på tårtorna de köpt in för våra skattepengar. En dag så får ni ert straff, var så säker. Ingen slipper undan. |
|
| |
Denna post har tagits bort av personen som skrev den (Visa detaljer)
2013-03-08 20:16- Date of removal: 2013-03-08
- Borttagningsorsak:
|
Majsan |
#122013-03-09 20:39Jag hoppas innerligt att dom får komma tillbaka,tänker på er..Man kan inte få behandla människor så här. |
|
| |
Denna post har tagits bort av ansvarig för petitionen (Visa detaljer)
2013-03-09 21:57- Date of removal: 2013-03-11
- Borttagningsorsak: Inte lämpligt uttalande, vi håller en god ton här och visar respekt mot Fariza och hennes familj! Mvh
|
gäst |
#142013-03-09 21:58förjävligt, gick i samma skola som honom, o hoppas att dem ska få komma till sverige igen, dem har rätt till ett tryggt liv här i svergie, inte i moskva, tycker så jävla synd om dem när jag läser allt på fb, o på länkar o sidor, få hem dem till svergie igen!!:s:( |
|
| |
Denna post har tagits bort av ansvarig för petitionen (Visa detaljer)
2013-03-09 22:00- Date of removal: 2013-03-11
- Borttagningsorsak: Inte okej med rasistiska uttalande, här visar vi respekt mot människor oavsett härkomst! Mvh
Denna post har tagits bort av ansvarig för petitionen (Visa detaljer)
2013-03-09 22:01- Date of removal: 2013-03-11
- Borttagningsorsak: olämpligt uttalande, här håller vi en god ton och visar respekt mot Fariza och hennes familj! Mvh
Denna post har tagits bort av ansvarig för petitionen (Visa detaljer)
2013-03-09 22:04- Date of removal: 2013-03-11
- Borttagningsorsak: olämpligt uttalande, här håller vi en god ton och visar respekt mot Fariza och hennes familj! Rasism är inte okej! Mvh
Denna post har tagits bort av ansvarig för petitionen (Visa detaljer)
2013-03-09 22:07- Date of removal: 2013-03-11
- Borttagningsorsak: olämpligt uttalande, här håller vi en god ton och visar respekt mot Fariza och hennes familj! Mvh
Denna post har tagits bort av ansvarig för petitionen (Visa detaljer)
2013-03-09 22:07- Date of removal: 2013-03-11
- Borttagningsorsak: olämpligt uttalande, här håller vi en god ton och visar respekt mot Fariza och hennes familj! Mvh
Denna post har tagits bort av personen som skrev den (Visa detaljer)
2013-03-09 22:09- Date of removal: 2013-03-09
- Borttagningsorsak:
Denna post har tagits bort av ansvarig för petitionen (Visa detaljer)
2013-03-09 22:10- Date of removal: 2013-03-11
- Borttagningsorsak: olämpligt uttalande, här håller vi en god ton och visar respekt mot Fariza och hennes familj! Mvh
Denna post har tagits bort av ansvarig för petitionen (Visa detaljer)
2013-03-09 22:11- Date of removal: 2013-03-11
- Borttagningsorsak: olämpligt uttalande, här håller vi en god ton och visar respekt mot Fariza och hennes familj! Mvh
Denna post har tagits bort av ansvarig för petitionen (Visa detaljer)
2013-03-09 22:18- Date of removal: 2013-03-11
- Borttagningsorsak: olämpligt uttalande, här håller vi en god ton och visar respekt mot Fariza och hennes familj! Mvh
Denna post har tagits bort av personen som skrev den (Visa detaljer)
2013-03-09 22:19- Date of removal: 2013-03-09
- Borttagningsorsak:
Denna post har tagits bort av personen som skrev den (Visa detaljer)
2013-03-09 22:20- Date of removal: 2013-03-09
- Borttagningsorsak:
|
Är man tyst får man inte till någon förändring.
Skaparen av denna namninsamling stod för sin sak och agerade. Kommer du att göra detsamma?
Andra namninsamlingar som kanske intresserar dig
Vi tillhandahåller ett kostnadsfritt webbhotell för online petitioner. Starta en professionell online petition genom att använda vår kraftfulla service. Våra petitioner omnämns i media varje dag, så att skapa en petition är ett jättebra sätt att påkalla både allmänhetens och beslutsfattares uppmärksamhet.