Ditt namn för Öckerö ambulansen 2016
Ditt namn för Öckerö ambulansen 2016 / Uppdateringar / Ambulansen får vara kvar på Öckerö! / Kommentarer
|
Gäst |
#1 Ambulansen öckerö2015-12-18 18:45Tusen tack igen, kära Christina! Vi är så tacksamma för att du orkade lobba för oss öbor! Jag personligen tror inte att vi har träffats, men om jag ser dig personligen, så skall jag ge dig en varm kram! Susanne Olsson <3 |
|
| |
|
Gäst |
#22015-12-18 19:27Roligt att det går att påverka. Känns väldigt viktigt när man, som pensionär, bosatt sig på en ö, i vårt fall Rörö. Hoppas ju naturligtvis att man inte behöver nyttja tjänsten, men man vet ju aldrig. Stort tack för ert engagemang. God Jul och Gott Nytt år Önskar Anders och Susanne Linnér, Rörö |
|
| |
|
Gäst |
#32015-12-18 21:53Toppen! Tack för ditt engagemang. |
|
| |
|
Gullan |
#42015-12-18 23:24Tryggt att veta, att vi får ha ambulansen kvar på öarna! Bra av dig Christina, att hjälpa till att fixa detta!!! |
|
| |
|
Gäst |
#52015-12-19 02:21Hej! Helt underbart att få till sig. Bra kämpat! God Jul & Gott Nytt År Päivi Nilsson |
|
| |
|
Gäst |
#62015-12-19 06:49Härligt o höra |
|
| |
|
Gäst |
#72015-12-19 08:25jättebra jobbat Christina nu får ni ha en god jul / Bengt och Annie |
|
| |
|
Gäst |
#82015-12-19 16:06Härligt för oss |
|
| |
|
Dotter med gamla föräldrar |
#92015-12-20 23:14Tack för ditt engagemang.
|
|
| |
|
Är man tyst får man inte till någon förändring.
Skaparen av denna namninsamling stod för sin sak och agerade. Kommer du att göra detsamma?
Andra namninsamlingar som kanske intresserar dig
Vi tillhandahåller ett kostnadsfritt webbhotell för online petitioner. Starta en professionell online petition genom att använda vår kraftfulla service. Våra petitioner omnämns i media varje dag, så att skapa en petition är ett jättebra sätt att påkalla både allmänhetens och beslutsfattares uppmärksamhet.