Ditt namn för Öckerö ambulansen 2016
Ditt namn för Öckerö ambulansen 2016 / Uppdateringar / OBS! Viktigt! Bekräfta din underskrift på mail som kommer i din inbox (alt SPAM filter) / Kommentarer
|
Gäst |
#12015-11-25 08:23Bra jobbat !. |
|
| |
|
Gäst |
#22015-11-25 08:24Go,go,go...!!! |
|
| |
|
Gäst |
#32015-11-25 08:34Bra jobbat Christina! Vi stöttar dig. Mvh/ Patrik Björler |
|
| |
|
Gäst |
#42015-11-25 08:49Jag och kanske även andra har valt att skriva under men att mitt namn inte ska visas. Kanske beror diffen på det?
//Louise |
|
| |
|
Gäst |
#52015-11-25 08:53Mycket bra, man blir förtvivlad om ambulansen försvinner från Öckerö, bra jobbat |
|
| |
|
Gäst |
#62015-11-25 08:53Grymt jobbat Christina! |
|
| |
|
Gäst |
#72015-11-25 08:55Bra jobbat Christina! |
|
| |
|
Gäst |
#82015-11-25 08:55Jag har redan bekräftat min underskrift en gång |
|
| |
|
Gäst |
#92015-11-25 08:59Här med bekräftar jag att jag har skrivi på namnlista att ambulansen på öarna skall vara kvar! |
|
| |
|
Gäst |
#102015-11-25 09:08Jättebra initiativ och arbete du har lagt ned! Tack |
|
| |
|
Gäst |
#112015-11-25 09:42Underbart Christina,har själv skrivit till ord.på Sahlgrenska ,politiker på Öckerö,hälso och sjukvårdsnämden mm.Alla bäckar små osv. tack för allt ditt jobb med detta. |
|
| |
|
Gäst |
#122015-11-25 09:44Bekräftat, /Karolina Ståhl |
|
| |
|
Gäst |
#132015-11-25 10:10Härligt jobbat Christina! :) |
|
| |
|
Gäst |
#142015-11-25 10:14Tack för allt arbete du lägger ned Christina. // Norrgård & Bernhardsson Fotö. |
|
| |
|
Gäst |
#152015-11-25 10:18Bekräftar underskriften när mailet kommer. Hoppas det går bra. |
|
| |
|
Gäst |
#162015-11-25 11:08Grymt bra jobbat! |
|
| |
|
Gäst |
#172015-11-25 11:08Riktigt bra jobbat. Lycka till på mötet med SU. /Gröndahls |
|
| |
|
Gäst |
#182015-11-25 14:14Toppen, vi håller tummarna och önskar lycka till! |
|
| |
|
Gäst |
#192015-11-25 16:15Vad jag vet, har jag bekräftat min underskrift. Gull-Maj Brodén |
|
| |
|
Gäst |
#202015-11-25 17:40Bra jobbat lycka till på möte nästa vecka Hälsningar Tony |
|
| |
|
Gäst |
#212015-11-25 18:07Vi stöttar dig! Vill du ha fler personer med när du lämnar över namnlistan? Gå ut med tid och plats så kommer vi! /Magnus |
|
| |
|
Gäst |
#222015-11-25 19:44Alla ska ha lika rätt till ambulans och vård! |
|
| |
|
Gäst |
#232015-11-25 20:02Hej Bra jobbat! |
|
| |
|
Gits |
#24 Öckerö ambulansen2015-11-25 20:03Tack Cristina för allt arbete du lägger ner. Mina svärföräldrar bor på Hälsö själv bor jag på Brännö, vi har ju liknande problem. Lycka till på mötet. Ps om du känner Joel Ivarsson så hälsa.l |
|
| |
|
Gäst |
#252015-11-28 18:57Hoppas petionen/ listan hörsammas och gör skillnad! |
|
| |
|
Är man tyst får man inte till någon förändring.
Skaparen av denna namninsamling stod för sin sak och agerade. Kommer du att göra detsamma?
Andra namninsamlingar som kanske intresserar dig
Vi tillhandahåller ett kostnadsfritt webbhotell för online petitioner. Starta en professionell online petition genom att använda vår kraftfulla service. Våra petitioner omnämns i media varje dag, så att skapa en petition är ett jättebra sätt att påkalla både allmänhetens och beslutsfattares uppmärksamhet.