Bota ALS Kampen går vidare
Kontakta namninsamlingens skapare
Equals.nu
Nettan Weztin kör en välgörenhetsgala till förmån för ALS-forskningen på Järntorget I Göteborg den 17 e oktober! Sprid gärna och köp era biljetter på Equals.nu eller tickster.com
Re: Re: ALS en dödsdom
#601: Sus - Re: ALS en dödsdom
Min mamma fick ALS 2010 och det fanns ingen hjälp för henne. Det finns för många som inte känner till sjukdomen.
ALS
Jag har ALS och fick diagnosen 2010. Jag har kvar tal och svalg, kan resa mig och stå med hjälp. Kan äta själv men inte dela och liknande, klarar av att torka mig men behöver hjälp till toaletten. Kan endast förflytta mig med hjälp av elstol. Jag har personlig assistans dygnet runt.
Jag söker kontakt med andra i liknande situation och vill gärna dela med mig av mina erfarenheter. Framför allt ett träningspulver som heter Massacra episode 3 som jag tror kan hjälpa många andra. Jag har ätit pulvret i 2 års tid och mitt sjukdomsförlopp har i stort sett stått stilla under den här tiden. Skriv gärna för ytterligare kontakt.
Re: ALS
Hej Skorpan
Jag fick min diagnos 30 november. Har inga symptom mer än svaghet i händerna men är livrädd för det här. Blev lite lugnad av att läsa ditt inlägg. Tack så mycket.
Detta är en av de mest fruktansvärda sjukdomar som finns och har för alltid förändrat mitt liv...
| This discussion has been closed. |
Re: ALS en dödsdom
#17: Liljekonvaljen - ALS en dödsdom
Min mamma fick ALS 1973 och det fanns ingen hjälp då heller! Jag trodde absolut att det skulle finnas i dag!