Utred vaccinskandalen!

Utred vaccinskandalen! / Uppdateringar / 2014 - ett förändringens år? / Kommentarer


Gäst

#1

2013-12-31 14:01

Önskar dig ett Gott Nytt År och tack för att du engagerar dig

Gäst

#2

2013-12-31 14:06

TACK DETSAMMA, hoppas att vi blir fler år 2014,
Jag med familj önskar ett bra/bättre år 2014 och vill önska dig och alla andra i gruppen
ETT GOTT SLUT PÅ ÅRET, OCH ETT GOTT NYTT ÅR...
MVH
Nillan Gramell

Gäst

#3

2014-01-01 02:24

Tack för att du engagerar dig och bryr dig om en bättre hälsa i Sverige - något som våra politiker borde vara mer intresserade av eftersom den ohälsa som nu råder kostar allt för mycket.

År 2014 bör bli vårt hopp om positiv vårdutveckling - något som WHO har reagerat på:
http://newsvoice.se/2013/12/23/who-tillgang-till-alternativmedicin-ar-en-mansklig-rattighet/

Önskar dig och de dina ett riktigt härligt, framgångsrikt och kärleksfullt Gott Nytt År!

Vänligen
Sussie Olofsson
MVH, Monika Danielsson

#4 Vaccinationer

2014-01-02 21:08

Tack för ditt engagemang. Synd att det är så få underskrifter. Jag undrar om du har en länk till petitionen på vaccin.me. Sedan, om du vill, kan du ju kontakta Avaaz teamet om man kan lägga upp en petition i någon form. Jag börjar bli orolig, "vindarna viskar" om möjlig tvångsvaccinering i Sverige, att vi skulle förlora den demokratiska rättigheten att säga nej. Där slutar Sverige vara en demokrati för mig. Redan nu ligger det illa till. Jag har redan ett barn som är skadad, jag vill åtminstone kunna rädda den andra.


Gott Nytt år med önskan om seger till oss!

Gäst

#5

2014-01-22 15:35

Tack för att den behövliga haverikommissionen, som ni kämpar för jag har delat och skrivit på.
Alfhild Renbro

Gäst

#6

2014-01-23 08:55

Önskar att alla som tog beslutet om vaccinet fick vara med en familj en dag för att se hur livet för varje individ blir då dom drabbats...