Utred vaccinskandalen!

Utred vaccinskandalen! / Uppdateringar / Om Utred vaccinskandalen / Kommentarer


Gäst

#1

2013-11-28 15:03

Super! Tack!

Gäst

#2

2013-11-28 16:08

Godt jobbet!
Vi må få til noe tilsvarende i Norge også!
Morten Thomassen

Gäst

#3

2013-11-28 16:53

Tack! Har delat ..med många!

Mayne S-H

Christel Wenzel

#4

2013-11-28 21:17

Det känns bra ! Det får inte händer igen. Nästa gång kanske blir det plikt till all slags vaccinationer om vi inte reagera och motsätter oss.

Gäst

#5

2013-11-28 22:39

jag tycker det är absolut nödvändigt vi vet idag vad många det är som drabbats ...vad vet vi om 10-20 år?!!

Gäst

#6

2013-11-29 10:31

Mycket bra att du driver det här Lennart! Handlingskraftigt! Tack snälla! Sofie (mamma till skadat barn i -
narkolepsi)
LRAJ NIDNAS

#7 Svinvaccin sprutan

2013-12-19 02:28

Bra Lennart vi ska inte ge upp så lätt. Jag har varit drabbad sedan den 2 November 2009 med eksem å klåda.Jag blev utslagen från Arbetsmarknaden kunde inte klara att gå på jobb I 6 Månader. därefter är det hela tiden en kämpnde för att orka med vardagen. Det är fruktansvärt att det får gå till på detta vis att spruta in Kvicksilver, Formaldehyd å Asenik i blodbanor på friska personer som sedan många med mig å många som inte har fattat att det beror på Vaccinet.

Gäst

#8

2014-01-25 15:29

Vaccineringar har länge använts för att göra folket sjuka och inte friska. Tyvärr har många oskyldiga barn och vuxna lidigt och en del fått livslånga problem, innan det har kommit ut i dagsljuset. Jag tackar dig Lennart Mogren och alla som skriver under för att få information till de som ännu inte är medvetna om sanningen, och för att få ett stopp till något som är totalt fel. Mvh. Thess
Lena

#9 Narkolepsi, men även hypersomni

2014-02-27 10:27

Jag tror inte att människor bara drabbats av narkolepsi, utan även hypersomni. Alltså att man blir så oerhört trött under dagen så man inte orkar hålla sig vaken, hjärnan går så trögt att man inte orkat tänka, enda som man kan göra är att lägga sig och sova i många timmar, och det varje dag. Det har drabbat mig efter denna vaccination, och jag fick ingen hjälp utan sökte på internet, till slut köpte jag på "svarta marknaden" Concerta, samma som man får mot Narkolepsi, och nu efter flera års sovande, utförsäkrad från sjukförsäkringen och många turer inom rättsväsendet så vann jag i förvaltningsrätten. Och inte minst med min dåvarande handläggare inom försäkringskassans uttalande i minnet " Det finns arbetsplatser som har rum som du kan gå och sova i ". !!!!!, Idag har jag kommit så långt att jag har Concerta på recept, och det håller mig vaken, inte pigg, men vaken. Därför bör även HYPERSOMNI efter vaccinet också utredas, då det också är en neurologisk sjukdom.