STOPPA NEDRUSTNINGEN I VÅRDEN I VÄSTERNORRLAND OCH SVERIGE
Kontakta namninsamlingens skapare
KLART SLUT
Bevara bara Sunsvalls sjukhus..allt annat kan läggas ner. Bypolitik.!!!
Re: 2år
Din text är värdeläös och så oförskämd så den skall nog bort
Re: KLART SLUT
#153: Nattviksgatan - KLART SLUT
Du vet inte vad du pratar om, går du med förbundna ögon genom livet, så ta bort ögonbindeln och skriv omedelbart på detta upprop som även gynnar dig.
Jag skrev på för jag vill att alla tre sjukhusen i länet ska vara kvar och utvecklas till allas bästa. De styrande i länet, både inom länsstyrelse, landsting och kommuner ser ju inget hellre än att befolkningsmängden ökar och då är det inte alls läge att nedrusta i en så viktig del av välfärden som vården. Vilka vill flytta till länet om sjukvården nedrustas? Även om befolkningen i grannlänen har det besvärligt med att behöva åka långt för att få vård så blir det väl inte bättre för dem att de boende i Västernorrland får det sämre!
Sundsvall
Bevara endast Sundsvalls sjukhus,
Allt annat bör läggas ner...
Lägg ner
Lägg ner Härnösand Sollefteå öviks sjukhus GÖR OM TILL FLYKTINGBOENDE
Jag tycker det är väldigt fel att lägga ner delar av Sollefteå sjukhus då det faktiskt går väldigt bra ekonomiskt. Finns inga starka grunder till varför just detta sjukhus skulle drabbas!
Jag vill att landstings rådets ordförande ska avgå.
Re: Re: Re: KLART SLUT
#162: Busspejarn - Re: Re: KLART SLUT
Hoppas du hamnar längst bak i kön om du skulle bli svårt sjuk. Någonm förtur skall du i vart fall inbte ha med den inställsning du har
Re:
Vi skall nte ha något Landsting över huvud traget. Dety är en koloss på lerfötter som inte är tiull någomn nytta för oss medborgare, och inte heller tar de åt sig av medborgarnas åsikter och kritik
| This discussion has been closed. |