Malmö mot illegala vapen och den organiserade brottslighet
Kontakta namninsamlingens skapare
människor dom måste kunna känna hopp och solidaritet om framtiden ,våga värna om varandra!.Man måste stötta dom goda ex ännu mer.
Tillsammans skapar vi bättre samhälle.
Invånarnas ansvar och ingen annans
Vad gör föräldrarna? Var finns de? Ser aldrig några på Seved eller Rosengård eller dyl. Ändå är det en rätt hög andel arbetslösa i dessa områden.
Kalla inte in farbror staten utan att ni själva har gjort något. Vi andra som betalar skatt vill inte lägga ännu mer resurser på totalt meningslösa åtgärder. Mer poliser tar inte bort brottsligheten den flyttar den bara. Det är mentaliteten i medborgarna i Malmö stad som behöver ändras.
Ta ert ansvar och sluta gnälla på att staten skall komma springande
Läs Julia Caesars söndagskrönika (8 jan 2012) på danska Snaphanen. Länk:
http://snaphanen.dk/2012/01/07/sondagskronika-isbrytarna/
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kommunens ansvar
#13: Bod - Re: Re: Re: Re: Re: Kommunens ansvar
Manifestationen är ju för f-n partipolitiskt obunden, att en fd politiker som Luciano Astudillo agerar som Malmöbo occh privatperson är ju bara bra. Och en kommun som Malmö kan ju inte stifta egna lagar vad gäller hårdare straff för vapeninnehav avlyssning osv. Och glöm inte att både Anja Sonesson och Ilmar Peepalu har ideligen fått avslag från bäde Länsstyrelsen och en högre instans Kammarrätten tror jag beträffande övervakningskameror på utsatta platser i centrala Malmö.
Är de illegala vapnen självutlösande?
Läs mera av Julia Caesars söndagskrönika på danska Snaphanen. Länk se 257 ovan.
Re: gäst
Fegis, du glömde beteckningen (SD) efter din signatur. Och en annan sak hur ointressant för övriga sverige var Malmö under det förfärliga 80-talet, staden gick ju på knäna, folk flydde från stan tusentals lägenheter stod tomma ute i bostadsområdena. Malmö är ju trots allt en mer levande stad idag gämfört med den tiden. MEN... den organiserade brottsligheten måste bekämpas, och krossas till varje pris.
Re: Re: gäst
#261: Har du sitt Malme har du sitt varden. - Re: gäst
Faktum är att Malmö var lugnare på 80talet de vet jag för jag bodde där då och faktum är att jag bodde på Holma!!!. Varför ska jag signera med (SD)för?. Man ska kunna va kritisk mot invandringen utan att stämplas som rasist,men de e ju klart när motståndarsidan har slut på argument så tar dom fram rasist kortet!!!.
Malmös invånare vill ha ett SLUT på alla skottlossningar som varit. Malmö ska vara en turiststad, Säker stad att bo i och man ska kunna vistas ute på en fredagkväll och lördagkväll på disco som nattklubb och under sommarkvällar på stadens alla uteserveringar utan att behöva vara på sin vakt och hålla sig inne efter 19.00 på kvällarna. Det är dags att ta tag i detta, ,NU!
This comment has been removed by the person who wrote it.
| This discussion has been closed. |
loni eleta+Re:
#1: -