STOPPA HEMLÖSHETEN!!!
Kontakta namninsamlingens skapare
Re:
Håller fullständigt med dig ! Har sj vart bostadlös , levt de sk "livet" hemskt.
Re: bostadslöshet
Börje Löflund Bostadslös Fattar inte att ett Välfärdssamhälle som sverige är att det ska finnas Bostadslöshet!
Man ska ha ett öppet sinnelag och vara ödmjuk.Det kan komma en dag då man själv är hemlös.
Utstängd från svenska samhället i mitt eget fosterland.
Politikerna bestämmer
Re: Utstängd från svenska samhället i mitt eget fosterland.
#231: Ensam 3 barns mamma - Utstängd från svenska samhället i mitt eget fosterland.
Tyvärr så ser verkligheten ut for mer och mer svenskar, med den regering som idag bestämmer. Det blir mer och mer svårt att komma in i samhället igen, när man en gång är ute. Själv har jag flyttat från Sverige, då jag var i samma sits som dej, det gick bara inte. Men å andra sidan är min dotter utvandrad också, redan fore mej, så jag hade ju inte barn att ta hänsyn till. Jag onskar dej lycka till i alla fall med dina problem och hoppas att det på något sätt ska losa sej.
Re: Re: bostadslöshet
#229: Börje - Re: bostadslöshet
idag kommer det tusentals varje dag till sverige, som redan på foerhand är domda att bli bostadsloes, men våra politiker goer inget åt saken, utan säljer ut hyresrätter som svenska folket betalat, billigt for att sedan kunda säljas foer miljoner. Sverige är ett uland redan nu vad gäller bostäder. Det sitter foer närvarande, bara hos migratisonverket over 16000 personer som väntar på bostad, och så tillkommer då redan bostadsloesa i sverige som redan är här. Det okar foer varje dag med folk som är bostads och arbetsloesa.
Hallå vad händer här..?!
Det är otroligt att vi år 2013 fortfarande har hemlöshet i Sverige..! Som dessutom ökar drastiskt för varje. Hur kan det komma sig att vi tar in alla flyktingar på Råå Camping & överallt runt om i vårt avlånga land & INTE SER TILL ATT VÅRA SVENSKAR HAR DET OK I FÖRSTA HAND::? Ursäkta jag förstår inte ett dugg???? Corinna
Är inte racist på något sätt. Jag anser att alla är av lika värde oavsett ursprung. Det handlar om HUR man uppför sig!
Re:
Fan vad bra skrivet... Bara dra ner brallan på honom offentligt..! Näe förlåt det har nån annan redan gjort ser det ut som...
Inte ens han kommer ihåg vad hon heter..? Sorgligt & enormt... Patetiskt..! : (
Stoppa hemlösheten
Hemloshet
stoppa hemlösheten
En nyckel till en dörr som man kan stänga bakom sig och säga äntligen hemma det borde vara en rättighet.
Jag själv är bostadlös och det är inte alls roligt.
Ute(ro) / Utehen / Ute???
Re: Ute(ro)? / Utehen? / Utehemlös! / Ute??? / FÖRSLAG ???
| This discussion has been closed. |