Våldtäktsmän ska inte belönas, jag vill att regeringen tillsätter en ny JK!

Våldtäktsmän ska inte belönas, jag vill att regeringen tillsätter en ny JK! / Uppdateringar / Våldtäktsmannen och skadeståndet / Kommentarer


Gäst

#1

2022-01-21 06:29

Jag anser att, kan man utföra ett sådant hemskt brott så är man tillräckligt gammal för att ta straffet. Dessutom är det befängt att ge en person mer i skadestånd för att han är skyldig än om han varit oskyldig. Det har även inte gjorts tillräcklig undersökning av hans ålder, passet. Man skäms för att vara svensk vid sådana här tillfällen. Våldtäcksmannens egna ord om att, "nu har jag lurat det svenska systemet igen".
Naivitet

#2 Re:

2022-01-21 07:44

#1: -  

 


Gäst

#3 Re: tråkigt

2022-01-21 07:46

#1: -  

 Våldtäcktsmannen är slängd i käften på ett grymt o billig sätt och de svenska myndigheterna är naiva nog att gå på  denna brutala och hänsynslösa tonåring 

tråkigt tråkigt tråkigt 


Gäst

#4

2022-01-21 11:07

I ett demokratiskt rättssamhälle ska inte en förövare få något skadestånd där det finns bevis för att denna utfört brottet om han är 15 år eller äldre. Är man kapabel att utföra ett brott, är man mogen att ta sitt straff! Ersättning ska i första hand enligt domen betalas till brottsoffer som ska bära detta övergrepp i hela sitt återstående liv!



Betald annonsering

Vi kommer att visa annons för den här namninsamlingen för 3000 människor.

Läs mer...