LVU-lagen och Omhändertagna barn.

LVU-lagen och Omhändertagna barn. / Uppdateringar / / Kommentarer


Gäst

#1

2021-07-29 15:03

Mitt barn har LVU och är på ett familjehem sen far mitt barn till ett annat hem tre gånger i månaden bara för familjemamman ska ha avlastning. Mitt barn mår jätte dåligt av detta så lever nu med depprion , ångest, panikattacker och gå på medeciner som det aldrig gjorde hemma. Barnet vill flytta hem till sin mamma och syskon. Är rädd att det kommer hända något om barnet inte kommer hem snart.
Tessan
Gäst

#2

2021-07-30 09:46

Jag stöder familjer som har fått sina barn fråntagna.. snälla låt barnen få bo med sina föräldrar❤️

Jag har en dotter själv som sitter med lvu anmälan men att hon får bo med sin pappa eftersom att socialtjänsten har bedömt mig för att jag inte kan ta hand om min dotter bara för jag lever med psykisk ohälsa och en diagnos som lätt utveckligstödning . jag inte hade tidigare när jag födde ut min dotter nu lever jag med psykisk ohälsa pågrundav socialtjänstens fel bedömning 😔😔

en kvinna brustna sår mot svenska samhället

#3 LVU-lagen och Omhändertagna barn.

2021-07-30 15:03

Jag en av drabbade flera år sedan  mina barn blev omhändetagen med LVU.

Fanns deras ögon såg rött va  barnmisshandel etc men JAG  som fick hela skiten på mig som amma attt var jag ren fakta så helt enkelt va det mot partern mina flickors pappa som styrde mishandel, även hur barnen skulle gjöra.

Sedan har han, sin gode man rad andra mänskor  mage till oberoppa att jag dels dålig mamma men inte var fick allt över mig.

Saker ting kan va snevridet dom inte har fakta med saningen med sig tar små fel stor aupp allt vågar inte social tjänsten i Tynnered året 2005 - 2011, gbg ta reda på fakta även lysna på mig..

 

NÄ dom körde över mig inte va mitt fel..

Vet dom sin tur gjort tjänste fel dom bara lysnade på pappans gode man samt  farmor hennes man utomståede till min sida.

 

Dom frågesatte inte mig varken eller bara tog barnen.

men väl i domsluten från lammaretten  står det skulle få backa barnen kom till lungare område, bit från barnes pappa Året var då 2010 i dag vi inne 2021 barnen stora dom förhalat för mig.

Jag sitter fakta hur blivt illa behandlad..

Omäsnkig förtal från social tjänsten och deras pappa, samband från han blev sexuellt misshandlad när en av barnen såg på jag blev misshnadald ansåg dålig mamma.

Sökte tyst stöd komma från med barnen fick höra att fanteserade, fast hadne blåmärken.


Gäst

#4

2021-07-30 17:43

Jag blev fråntagen mitt barn efter att jag anmält en pedofil. Det blev ingen fällande dom så därför anklagades jag i stället. Jag fick psykiska, outredda, diagnoser. Soc sparkade ner mig i rännstenen. Blev placerad på konstiga boenden/lägenheter där jag inte kunde/ville ta hem mitt barn. Soc tog mitt barn och tvingade hen att träffa pedofilen regelbundet.
#1Andréa

#5 Re:

2021-07-30 17:50

#2: Tessan -  

 Ja, soc kan få människor att ta enorm psykisk skada. De verkar handlägga lvu-ärenden efter mottot: hellre stjälpa än hjälpa. Enligt lag är deras skyldighet att hjälpa, men det sker så gott som aldrig. De klarar helt enkelt inte av att handskas med sådana här ärenden.

Pernilla Gunnarsson

Ansvarig för denna petition

#6 Re: barn ombudsman

2021-07-31 07:50

#1: -  

 Hej!

Ja tycker att barnent skall försöka, få kontakt med sin advokat och att dom vändee sig till barnombudsmannen.

Se här. www.barnombudsmannen.se - Barnombudsmannen
https://www.barnombudsmannen.se/

Pernilla Gunnarsson

Ansvarig för denna petition

#7 Re: LVU-lagen och Omhändertagna barn.

2021-07-31 07:56

#3: en kvinna brustna sår mot svenska samhället - LVU-lagen och Omhändertagna barn. 

 Polisanmälan båda barnen pappa och Socialtjänsten, 

ärokräkning/Falsk angivelse BrB 15 Kap 5 §/1§ § . Ta med polisanmälan  bilder och document om du har sen också ljudinspelningar om. Det finns.

Stor chansen då fälla dom. 

SHARON MCLOUGHLIN; SOLLENTUNA, STOCKHOLM

#8 Re: Re: barn ombudsman

2021-08-02 11:46

#6: - Re: barn ombudsman

 BARNOMBUDSMAN are a part of the corruption, every government run authirity was created for their agenda!! The WHOLE government WILL be dismantled, they are an organised crime syndicate!! 

 

SHARON MCLOUGHLIN; SOLLENTUNA, STOCKHOLM

#9 Re: Re: LVU-lagen och Omhändertagna barn.

2021-08-02 11:51

#7: - Re: LVU-lagen och Omhändertagna barn.

 MANY POLICE CHIEFS; COMMISIONERS AND INVESTIGATIVE LEADERS ARE FREEMASONS!! THEY ARE A PART OF THE ILLUMINATI CULT, Almost 600 justice and so called reputable individulals are in GATEKEEPER positions, to traffick children into the politicians private LVU care homes or freemason owned FOSTER FAMILIES where the children are sexually abused!!


Gäst

#10

2021-08-23 15:04

Hej socialen har tagit vårat barn. Vi bli behandlade som skit av socialen även att jag har gjort allt som socialen har begärt . Vårat barn mår inte bra av detta för säger själv jag missar så mycket som händer på hemma plan. Har fått fler syskon barn sen socialen tog barnet missar dop och julen med julklappar och när hela familjen samlas. Barnet är så pass gammal så det får bestämma själv men dom har bara lyssnat på negativa och inte på det inte på det som barnet vill. Måste få ett stopp på socialen med deras lögner och påhitt.



Betald annonsering

Vi kommer att visa annons för den här namninsamlingen för 3000 människor.

Läs mer...