Stoppa de gigantiska stödpaketen – vi har inte råd!

Stoppa de gigantiska stödpaketen – vi har inte råd! / Uppdateringar / NU MÅSTE DU – JA JUST DU – SPRIDA DETTA BUDSKAP. DELA. DELA. DELA. / Kommentarer


Gäst

#1

2020-12-02 11:08

Fortsätt! Du är på rätt väg!

Gäst

#2

2020-12-02 14:08

Det är så oerhört viktigt att få stopp på alla dessa helt bisarra penningbetalningar till EU. Detta är bara en lekstuga för politiker och kriminella organisationer. Finns bara ett sätt: Stopp vansinnet NU! Svenska folket måste dessutom få till en omedelbar omröstning om utträde ur EU. Personligen känner jag ingen i min breda umgängeskrets som ser något positivt med EU snarare osar det svavel om man väljer att ta upp ämnet. Vilket... Vi måste göra och få alla medvetna om vansinnet! Bra jobbat Stenlund, ge inte upp!

Gäst

#3

2020-12-02 17:29

Bra. Stoppa idiotin

Gäst

#4

2020-12-02 21:58

Värre än att pengarna som Sverige lånar av globalistmaffian för att betala illa skötta ekonomier i Sydeuropa går till lokala maffian, är nog att pengarna i dessa länder går direkt in på globalistmaffians konton som återbetalning av lån. Vi skuldsätter oss till globalistmaffian och pengarna går direkt tillbaka in på globalistmaffians bankkonton. Det globalistmaffian istället borde göra är att avskriva skulder i dessa länder. Sossarna kom ju på den briljanta idén att svenska skattebetalare ska betala Somalias statskuld. Pengar som somalierna aldrig kommer se röken av, utan går direkt in på globalistmaffians bankkonton. Men sossarna blir ju rikligt belönade för detta. Magdalena Anderson behövde inte ens sluta sin politiska karriär för att få ett lönsamt extraknäck på IMF. IMF = globalistmaffians kronofogde.
An

#5 Italiens guldreserv

2020-12-04 17:57

Italiens guldreserv Är den fjärde största i välden,

 


Gäst

#6

2020-12-05 14:42

Ja det är på tiden att nån eller några sätter stopp på den här korrupta idiotin som får råda på så gott som alla områden, men jag tror att det kan bli svårt pga att "svenssons" känner vanmakt och hellre låtsas om att det inte finns stor o allvarlig korruption på så gott som alla områden i Sverige och inom EU och tycker då att det kvittar för det går inte att ändra på i alla fall och utav det så inträder vanmakten och allt känns meningslöst.Det är vad jag tror efter vad jag har hört många säga tyvärr, folk känner inget hopp och som sagt vanmakten växer. Mvh John

Gäst

#7

2020-12-09 19:29

Var det inte 300 miljarder € - och alltså runt 3000 miljarder kronor???

Gäst

#8

2021-02-05 17:13

Bra initiativ!💪💪💪



Betald annonsering

Vi kommer att visa annons för den här namninsamlingen för 3000 människor.

Läs mer...