Låt Sofia stanna i Sverige!

Kontakta namninsamlingens skapare

Diskussionsämnet har skapats automatiskt av petition Låt Sofia stanna i Sverige!.


Gäst

#76

2016-10-03 20:01

Utan tvekan skrev jag under. Jag skäms för hur det här gått till. Skäms som svensk medborgare och medmänniska.
Crazydre

#77

2016-10-03 22:53

Som en person som generellt är emot utomeuropeisk invandring finner jag detta sjukt.

Kriminella vaaldsdyrkande avskum som hotar med att "cutta svennebögar", vaaldtar kvinnor och dylikt, de är minsann stackars, stackars offer som det är saa synd om *snyft* *snyft*. Allt p.g.a. oss ondskefulla, massmördande dödsknarkarnazister.

Denna unga kvinna och hennes mamma som inget annat gjort än att i med- och motvind tillkämpa sig en ordentlig och trygg tillvaro i Sverige, som de i gengäld anstränger sig för att bidra till, nejdaa, de betyder inte ett skit och ska kastas ut likt sopor i soppaasar - de har minsann "ingen stark anknytning till det svenska samhället".

Är ni nöjda, ni som i tid och otid gastar om "rasism" och "hatbrott" saa fort naagon för en gaangs skull har stake nog att lära en av alla gangstertyper att veta hut? Är ni nöjda, ni som vanligtvis är saa kvicka med att gapa likt papegojor om "mänskliga rättigheter" daa en dömd brottsling utvisas fraan landet för att han/hon inte ska kunna aasamka mer skada?

Är Sofia och hennes mamma maahända inte "berikande" nog för er smak? Inte tillräckligt "spännande" och "nysvenska" av sig?

Ni som känner er träffade av detta utlägg: skärp er för Guds skull! Det är inte hatiskt eller paa annat sätt omoraliskt att ha självbevarelsebedrift och inte vilja omges av rövhaal som dessutom inte är vaart ansvar. Somliga förtjänar en chans till en bättre tillvaro i Sverige/Europa, andra gör det inte. Saa vad är bäst? Ska vi ha folk som väljer att vara goda eller folk som väljer att vara onda?

Ta er en haard titt i spegeln och fundera paa saken.


Gäst

#78

2016-10-04 17:19

Hon och hennes mamma är en del av det här landet och vårt folk. Förvisa dem inte från sitt hem.

Gäst

#79

2016-10-10 15:14

Jag känner sofia jag älskar henne hon har jag känt i snart i 3 år , vi har gott i samma klass hon är en otrolig tjej, snälla låt henne stanna

Gäst

#80

2016-10-11 13:23

Det är inte mänskligt att utvisa någon efter så många år i Sverige. Utvisningsprocessen måste påskyndas!

Titta på omständigheterna, de är självförsörjande och skötsamma. Jobbar och studerar. Dock har de haft oturen MEN kraften att ta sig ur ett plågsamt liv med en missbrukare som inte ville försörja sig. Denne har valt att lämna landet, bra för annars hade han varit ett skäl för utvisning.