Stoppa flyktingmottagandet i Sverige och upprätta gränsskydd!


Gäst

#26

2015-10-08 07:48

För att jag är motståndare till izrael, usa ock framförallt zionisterna = bank, media ock politikerägarna med deras agenda. Endast dom tjänar miljarde på krigets kaos ock invandring ... hutlösa lån.

Gäst

#27 Re:

2015-10-08 12:42

Ja jag håller med dig jag vill inte ha islamisering helller i landet och lycksökare och kriminella#3: -  

 


Gäst

#28

2015-10-08 14:47

Gillar ej Kurder! De ska slå ihjäl mig "bara" Sprider våldsam skit om mig: Pedofil/snuskgubbe.. m.m... Har ej tömt mina sopor på 185 dygn...Vågar ej röra mig ute.... Cyklar i "skymningen" till affären...

Gäst

#29

2015-10-08 16:05

Det vansinne som den rödgröna röran håller på med. Släpper in flyktingströmmen i landet utan att ha backup för att ta emot dem, inga bostäder m m.
Ingen koll varifrån de kommer. Kräver att redan överbelastade kommuner ska ta ansvar. RUTTET

Gäst

#30

2015-10-08 17:07

För att jag vill inte ha ett sverige som vi är påväg att bli.jag vill ha det som fanns när ja växte upp på 80talet barn gamla tjejer kvinnor fick vara ifred

Gäst

#31

2015-10-08 17:10

Dom som maskerar sig som " flyktingar" är en trojansk häst som hotar vårt lands säkerhet, dom som behöver oss är alla kristna som mördas dagligen, DOM är det synd om och för att våra pensionärer och unga måste komma före Sharialagar!!!

Gäst

#32

2015-10-08 17:18

Hjälper det att skriva på ......

Gäst

#33

2015-10-08 17:25

Stoppa innan sverige blir försört
Stoppa

Gäst

#34

2015-10-08 17:33

Vill rädda Sverige från Fattigdom!!!! Och korruption!!!

Gäst

#35

2015-10-08 17:35

vi måste ta hand om invandrare som kom för flera år sen så att dom får ett bra liv i sitt nya hemland och sen kan vi ta in kvoten men alla som bara kommer kan vända vid gränsen

Gäst

#36

2015-10-08 17:49

Jag skrev därför på eftersom jag har tröttnat på att man skapar bara problem mer och mer .Hjälp istället flyktingar på plats i deras egna hem länder och hjälp alla gamla och hemlösa här i Sverige och att ungdomar får ett bra start efter att dom har slutat skolan

Gäst

#37

2015-10-08 17:58

Sverige skall hjälpa de som är i verklig nöd inte FAKEFLYKTINGAR, inte BIDRAGSTURISTER, när Sverige är beredd för det, tills dess skall gränserna stängas

Gäst

#38

2015-10-08 18:35

min styvson blev mördad

Gäst

#39

2015-10-08 18:43

Därför att det är för mycket som det är nu med invandringen!

Gäst

#40

2015-10-08 18:44

Det går inte att fylla landet med sk flyktingar, det finns ingen kontroll på vem som kommer in i vårt land. Det verkar som om vi ska ta emot alla, på bekostnad av att andra glöms bort eller slängs ut ur sina boenden, för att göra plats för asylsökanden. Girigheten styr, för det finns ju obegränsade summor pengar som slängs ut, på dessa otacksamma välfärdsflyktingar, det är bara en bråkdel av dem som är verkliga flyktingar. Ge hjälp till dem som är i behov av hjälp, det är inte de som kommer hit, utan det är de som inte har råd att betala för att smugglas hit. De, som stannar kvar, och även de fattiga som inte har mat för dagen, det är de som behöver vår hjälp, inga rikemans-lyxsökare ska ha hjälp.

Gäst

#41

2015-10-08 18:49

Det är nog nu!!!

Gäst

#42

2015-10-08 18:51

Därför all social service har brakat i detta land och det är med stor sorg i mitt hjärta som jag ser hur gamla o sjuka offras och våra ungdommar får inte någonstans o bo dessutom är den så kallade kassan helt tom och man lånar miljarder på miljarder o vem tusan skall betala detta vansinne som fortgår här i vårat land

Gäst

#43

2015-10-08 18:51

Tycker det har gått för långt! Vården går på knä och där dras det in på allt möjligt, fattas jobb till ungdomar, våra egna uteliggare får inte någon hjälp, polisen behöver mer resurser. Tycker det är bättre att folk får hjälp i sina hemländer eller tillfällig asyl och sen att man satsar pengar på återuppbyggnad i respektive hemland. Sen tycker jag att det är de som skriker högst som får mest medans folk faktiskt svälter ihjäl i det tysta i andra delar av världen för att de plockar de biståndspengarna till annat!

Gäst

#44

2015-10-08 19:00

De har ju redan fått asyl i andra länder. De vill bara komma hit för att leva lyxliv som VI får betala.

Gäst

#45

2015-10-08 19:00

Det har gått för långt resurserna räcker inte till.

Gäst

#46

2015-10-08 19:17

för att det behövs en stor förståelse att nu har det gått för långt i den svenska lekstugan som våra politiker håller på att leka i
och det är INTE OKEY ATT SLÖSA PÅ ALLAS PENGAR PÅ DETTA VISET

Gäst

#47 och enligt Re:

2015-10-08 19:20

#44: -  

 och enligt  dubliner förordningen bryter sverige hela tiden mot gällande lagar 

 

enligt dubliner förorningen så ska det asylsökas i det första  land flyktingen kommer till  hur kan då sverige vara första när hela europa ligger före lilla sverige  svara på den du om du kan jag kan det inte

likförbannat sitter det en massa politiker och bryter mot  förordningar dom skrivit under på att  följa

detta är FYY FAN


Gäst

#48

2015-10-08 19:41

Mina skattepengar skall i första hand gå till slitande Svenskars välfärd i första hand. INTE denna orättvisa snedfördelning där flyktingar får allt, och dessutom nästan staplas ovanpå varandra, medan våra egna gamla, ungdomar, arbetslösa. hemlösa mfl mfl tvingas leva med diverse enkelriktade krav och tvång med risk för sociala begränsningar vid minsta fel i kontakten med myndigheter.

Gäst

#49

2015-10-08 19:55

Jag skrev på för jag håller med fullständigt i att det måste få ett stopp nu med invandringen och stänga gränserna.

Gäst

#50

2015-10-08 20:13

Självklart ska vi ta emot flyktingar och stötta våra medmänniskor, men det ska stå i proportion till vad vi klarar av utan att det går ut över välfärd, skola, bostäder, arbetslöshet mm. Gränsen för vad vi klarar av att ta emot utan att det ska får katastrofala följder för Sverige och dom som bor här oavsett hudfärg i ett långsiktigt perspektiv är nått för längesen!