Vi som kräver folkomröstning ang GMO grödor och TTIP

Vi som kräver folkomröstning ang GMO grödor och TTIP / Uppdateringar / Glad att många redan skrivit på / Kommentarer


Gäst

#1

2015-08-11 08:51

Hej Lottie,
Du gör ett schyst arbete. Nu är det 250, men jag hoppas på massor och det behövs massor, om Riksdagen ska lyssna. Men vi kämpar vidare. Ha det gott/ Lasse

Gäst

#2

2015-08-12 09:12


Gäst

#3

2015-08-21 22:21

Hej idag skickade jag iväg ett mejl till regeringen där jag uttryckte många människors oro, frustrationen över tystnaden och den uteblivna debatten. Jag kopierade även en del av kommentarerna ni skrivit. Visade oxå hur många människor som undertecknat på så otroligt kort tid. Skrev enkelt och ifrån hjärtat . Bra jobbat alla som bidragit med namn och kommentarer och gjort detta möjligt. Återkommer med info så fort jag hör något. / Charlotte

Gäst

#4

2015-08-22 07:43

Är det bara 250 namn? På allvar? 250 000 borde det vara, MINST! Varför är inte folk mer engagerade än så? Det gör mig ledsen och arg och förfärad och... Usch! Jag delar och delar, berättar, förklarar och uppmuntrar. Det är bara att fortsätta kampen!!!! Du gör ett fint jobb Lottie! Kritiken är inte riktad mot dig utan mot drönarmentaliteten och bristen på mod osv.
Kämpa på!!! Du behövs!!