Vi vill att Israel friger Hassan Khayzarane omgående!


Gäst

#76

2015-08-10 20:08

Governments should be afraid of its people , not the other way around . If a government abuses it's power through curoption to silence and abuse people , then to hell with it cause we will not stand in silence and let it continue.

Gäst

#77 Re: Re: Re: Till muhammad

2015-08-10 22:13

#74: - Re: Re:  Du verkar hänga upp dig på vad media skriver. Åter igen, Artiklen är som sagt kopierad utav Israels media (finns ingen som bekräftat att det som skrivs stämmer)  finns källor (flera länk) på Facebook gruppen som bekräftar att Sveriges media endast kopierat sina artiklar dessutom har  Hassans advokat talat ut till TV4 och sagt (i telefon) att Hassan nekar till allt han är anklagad för. Advokaten om någon vet bäst och är en den säkraste källan någonsin. Du kan inte jämföra medias artiklar med en advokats ord. Du är tom på riktig fakta och källor. Till nästa gång du följer nyheter/media bör du veta vem som bekräftat det du läser och det som skrivs. Angående att Israelisk militär inte är terrorister. Varför är då Hizbollah terrorister? Dem krigar för sitt folk och land . Palestinier har ingen militär därför skapas "terrorister" som väljer att kriga för sitt land. Varför är den ena sidan terrorister och den andra inte? Mördande begås från båda håll men det dubbla gånger 50 från Israels håll. Utveckla dig gärna och förklara.  Du som följer media så mycket har du inte läst om Palestinas befolkning? Vad dem utsatts för? Hela världen vet ju, varför väljer du och många andra blunda för det resten av världen ser. Finns så mycket angående Israel som jag kan slänga källa efter källa på men tycker du själv ska kolla upp det istället. Vem är du som bestämmer vad som skall klassas som terrorist eller terrorism? Och vem är Israel som pekar på vem,vad och vilka som är terrorister? Vet du vad en terrorist är? Vet du vad ordet terrorist står för? Läs på och jämnför vilka som bokstavligen klassas som

Terrorister. Läs och se vem du tycker passar bäst på beskrivningen. Lätt att stämpla en muslim för terrorist men ett annat land som själv står för terrorism klassas inte som terrorister, konstigt va? Terrorister vill ta död på terrorister. Läs mellan raderna. Okunskap är nyckeln till all elände lilla vän. Till nästa gång läs gärna på innan du utrycker dig. 

 

 

 


Gäst

#78

2015-08-11 20:43

Får man fråga vad en namninsamling kommer göra för skillnad? Shin Bet kommer hålla kvar honom så länge de behöver. Jag tänker inte skriva på förrens en rättegång har ägt rum som bevisar hans oskuld eller skyldighet (Vill ju inte stödja terrorism ifall så är fallet).


Gäst

#79

2015-08-12 05:53

Måste han är frisläppt nu

Gäst

#80

2015-08-12 13:11

För att jag vet att manen inte har med Hizbollah gruppen att göra, han har bara sin familj, vänner, och kusiner att tänka på! Där manen kommer från har ingen med Hizbollah att göra och Hizbollah gruppen deltar inte någon som spion som inte är från samma art eller shiamuslim.

Gäst

#81

2015-08-12 13:36

För rättvisans skull !!
C Z

#82 Re: Svar till #78

2015-08-12 13:49

#78: -  En namninsamling sätter press på myndigheter och har ofta fått dem att arbeta snabbare eller fått dem att hjälpa till. Vi pratar statistik här. En namninsamling bekräftar att människor står bakom och kräver myndigheter att agera. Sök gärna runt på "namninsamling" så får du svar på din fråga. Sen om du tror och står för annat så har du helt enkelt klickat in på fel ruta. Du får helt enkelt vänta på bevis material som bevisar att vi har fel. Än så länge finns inga bevis som säger emot det vi säger. 

 


Gäst

#83

2015-08-12 14:15

Vi vill att ni ska släppa en oskyldig människa. Eftersom han inte sysslar med något utanför samhället. Vanlig man och är morfar och farfar till sina barnbarn !!

Gäst

#84

2015-08-12 14:17

Rätt ska vara rätt.

Gäst

#85

2015-08-12 18:25

Släpp honom illa kvickt!!!!

Gäst

#86

2015-08-12 20:37

Frige honom!!!

Gäst

#87

2015-08-12 22:28

för att jag vet vem mannen är han är inte terrorist och är en vanlig pappa som älskar sina barn mer än livet !

Gäst

#88

2015-08-12 22:30

Han är den bästa människan. Han är endast god och dömmer ingen. Han lever sitt liv med familjen,jobbar och hjälper andra. Den sista människan på jorden som är terrorist

Gäst

#89

2015-08-12 22:35

Hassan är en gammal god vän som jag vet från botten av mitt hjärta inte är en terrorist. Han har aldrig ens skadat en fluga i sitt liv, aldrig vill han andra ska må dåligt, alltid försöker han sprida kärlek. Han frågar alltid artigt grannar och vänner hur det är med dem och om dem behöver hjälp med något så är det bara att ringa honom. Mycket omtänksam man. Den sista i världen som förtjänar att bli kallad för terrorist. Ni gör ett stort misstag.

Gäst

#90

2015-08-12 22:38

Frige Hassan omedelbart! Han är ingen terrorist eller sysslar med sånt där. Så många människor som reagerat så hära vi alla kan inte ha fel. Detta är tusentals som säger att han absolut inte är den ni påstår han är. Många som
Lever varje dag med honom har sett alla hans sidor och alla vet han inte är ond.

Gäst

#91

2015-08-12 22:42

stort misstag av ISRAEL

Gäst

#92

2015-08-13 17:32

For at hjælpe Hassan

Er bekymret for at vi har kapituleret over for den blodige jødiske ekstremisme.


Gäst

#93

2015-08-13 18:07

För att det är en familj som saknar sin fader

Gäst

#94

2015-08-14 17:15

För att Israel ska frige Hassan Khayzarane
-

#95 2000 underskift

2015-08-15 15:52

2000 underbara människor har skrivit under. Stort tack för ert stöd,uppmärksamhet,förståelse och tid! Vartenda namn lyfter upp oss, till det bättre förhoppningsvis. Fortsätt skriv under,kommentera och dela.


Gäst

#96

2015-08-20 21:43

Jag stödjer för att han ska få komma hem, men sånna här situationer kan vara kneppiga att lösa med tanke på att det är i ett annat land samt att det handlar om så kallat "Terrorism" även fast han inte har gjort något så måste dem vara försiktiga regeringen, men som sagt jag hoppas att han kommer hem snart och hälsosam.


Gäst

#97

2015-08-21 14:58

Är så arg på hur Israel behandlar Palestinierna.
Hussein

#98

2015-08-30 16:55

Israel har till 99.99% rätt i sina bedömningar av terrorister, om Israel säger det så är Hassan Khayzarane till 99.99% skyldig till de brott som Israel säger att han gjort sig skyldig till!

Hussein

#99 Re:

2015-08-30 17:03

#97: -  

 Palestinierna har under mer än ett halvt sekel varit en egocentrisk terrorist för den demokratiska världen. Månde Israel dominera och ta kontrollen över mellanöstern!

Abir

#100 Må Gud hjälpa honom

2015-08-30 23:55

Jag hoppas han blir befrigat så fort så möjligt. Han har sin familj som längtar efter honom. Varför ska man behöva anklaga en oskyldig människa. Må Gud hjälpa honom.