Vi vill att Israel friger Hassan Khayzarane omgående!

• En demonstration kommer äga rum i Malmö - Möllevångstorget
  • Söndagen den 30 augusti kl: 16.00.
  • Vi hoppas och uppskattar om ni kommer på söndag till möllevångstorget i Malmö. Till er som inte kan närvara pga förhinder såsom jobb m.m för vidare informationen till era familjemedlemmar och vänner som kan närvara. Vi uppskattar er alla. Vartenda en lyfter Hassan Khayzarane till det bättre. Dela gärna och sprid informationen vidare.
  • På plats vill vi för allas bästa och för respekt till Hassan att alla visar hänsyn och respekt till varandra. Ni får gärna ta med er flaggor och plankat (OBS. Endast Svenska och palestinska flaggan.) Texter på plankan som (endast) tillåts: BEFRIA HASSAN KHAYZARANE - SVERIGE VAKNA! - SVERIGE AGERA - VAR ÄR SVENSKA UD?
  • Tusen tack för du tagit din tid och tack för din kommande närvaro och stöd. Vi hoppas innerligen att ni närvarar.

Svensk-palestinska Hassan Khayzarane åkte ner till Palestina med sin familj samt barnbarn sedan dess har han varit häktad utav Israelisk polis anklagad för att vara en terrorist utan grund,belägg eller några bevis. H Khayzarane har varit häktad sedan 21 juli 2015.

Familjen har varit i kontakt med Svenska UD som talat om för familjen att dem inte kan hjälpa till.

Namninsamling har påbörjats för att stödja Hassan Khayzarane. Skriv under med era namn för att stödja Hassan Khayzarane som är häktad utan några belägg och bevis utan mänskliga rättigheter.

Alla namn kommer endast skickas till myndigheter såsom UD.

Tack för ditt stöd och din tid! Vartenda underskrift hjälper. Dela gärna vidare.

Viktigt att påpeka till er som skriver under men väljer att dölja era namn. Tyvärr, kommer era namn inte komma med i namnlistan som skickas till  UD. Var god och skriv under på nytt.

Zainab Khayzarane & Camilla Shakur    Kontakta namninsamlingens skapare