Behålla Hans Lekemark på ESDT

Kontakta namninsamlingens skapare

Diskussionsämnet har skapats automatiskt av petition Behålla Hans Lekemark på ESDT.


Gäst

#1

2015-06-04 12:24

Mitt barnbarn har denna trevliga lärare och vill fortsätta att ha det.

Gäst

#2

2015-06-04 12:51

Min dotter är stormfötjust i Hans lektioner och vill fortsätta läsa engelska hos Hans


Gäst

#3

2015-06-04 13:04

Hans lektioner har förgyllt min gymnasietid- och om det är någon lärare som passar på Sundstagymnasiet och framför allt på ESDT så är det Hans! Skriv på för en bättre framtid!

Gäst

#4

2015-06-04 14:00

Hans är jävelns grym asså. Det vore rent ut sagt elakt mot eleverna att förflytta en sådan lärare!

Gäst

#5

2015-06-04 14:15

Att flytta en vän från sina andra vänner, ska det vara okej? Nej det ska det absolut inte vara!


Gäst

#6

2015-06-04 15:59

Hans är den bästa läraren jag haft!

Gäst

#7

2015-06-04 16:01

har aldrig haft en så fantastisk, omtänksam och personlig lärare, Hans är den bästa


Gäst

#8

2015-06-04 17:36

Den här mannen har gjort mig målmedveten i mina studier. Det märks tydligt att han älskar sitt arbete och är exceptionellt skicklig i sin undervisning av ESDT. De år han har arbetat med ESDT, har gjort honom erfaren av hur man ska arbeta på bästa sätt med just en sådan linje!


Gäst

#9

2015-06-04 18:01

Han är bäst, ingen protest! Behåll Hans, för esteternas framtid! TÄNK PÅ BARNEN!
Elev 2009-2012

#10 Hans är estet

2015-06-04 18:36

Säga vad en vill om Hans lektionsinnehåll och hur mycket som blir gjort på lektionstid, men Hans ska undervisa estetelever. Så länge jag vet har det varit ett vinnande koncept både kunskapsmässigt men också förtroendemässigt. 

Jag vet ingen lärare, och jag har aldrig haft en lärare, som är så mån om att bygga upp en god relation till sina elever. 

En lärare som eleverna respekterar är A och O och att undervisa en stimmig estetklass går inte att jämföra med andra program.

Hans har erfarenheten av att undervisa teoetiska ämnen för esteter ingen annan lärare har. Låt han stanna för bövelen eller se SÄG gå under.


Gäst

#11

2015-06-05 10:41

Att fått ha Hans i både engelska och svenska har förbättrat mig väldigt mycket och jag ligger nu på A respektive B i ämnena, vilket många elever nu ser som omöjliga betyg att nå upp till med betygsystemets regler. Så det finns inga tvivel om att denne herre är den bäste lärare jag någonsin under mitt 18 åriga liv fått äran att ha. Låt Hans stanna där han hör hemma! 


Gäst

#12

2015-06-05 14:49

Inget ESDT utan Hans! LEkemark, hanS Dans o Teater, det är liksom det förkortningen betyder och att då bara ta bort halva innebörden gör att hela programmet är ganska poänglöst! Det är som att gå till skolmatsalen och få tallrik, kniv och gaffel men mat? Jaha, nej, den har vi tagit bort nu för tallrikarna har varit här längre och det kostar för mycket pengar med mat!!! Hans är en nödvändighet för de här programmen, och det är fakta! ❤️