Bota ALS Kampen går vidare
Kontakta namninsamlingens skapare
Re:
Jag är verkligen ledsen att processen inte går fortare. Vi är så många nu som väntar på att något ska hända. Har jag tur så får jag äntligen tag på en person som kan boka in ett möte för överlämnande. Vi får försöka kämpa på för tiden är knapp för många av oss. Jag hoppas att vi kan rädda många med denna insamling. Ta hand om er väl.
Å nu behöver han hjälp att få dö, å vad gör lanstinget å regeringen jo ni sviker honom igen, genom att dra ut på det...vakna upp någon gång
Låt honom få bestämma själv
Mvh
En jävligt pisst off Jimmy
Re:
Oj, det var ord och inga visor!
Jag är ju inte insatt i just din kompis situation men jag kan försäkra dig om att jag förstår din frustration. Min man fick ALS- diagnosen förra året. Det enda jag kan hoppas på är att våra röster ska bli hörda.
Ett tips från mig är att söka sig till grupper på Facebook där ni kan träffa andra i samma situation. Det gjorde jag och det gav mig styrkan att agera. Ta väl hand om dig och din kompis. Vi har varandra bara till låns!
Mvh/Monica
Re:
#526: - Jag hoppas verkligen att vi kan påverka med denna petition så att alla med sjukdomen får chans att testa mediciner. Ta hand om varandra
Re:
#527: - Jag hoppas verkligen att denna petition kan påverka positivt. Så tragiskt med din diotter. Ingen mor ska behöva gå igenom detta. Kramar Till er alla
Det kommer aldrig komma någon användbar bromsmedicin till denna vidriga sjukdom, inte under tiden jag och ni andra som har denna skiten nu iaf. Märker dag för dag hur det blir sämre, bryter ner mig bit för bit. Går fort nu.
Ingen ska behöva ha denna fruktansvärda sjukdom.
Re:
Så hemskt för dig. Hur orkar man gå igenom detta tre gånger? Jag tycker det är fruktansvärt nog nu.
kramar Monica
Re:
Jag beklagar verkligen att så många måste dö innan vi får ett botemedel eller en bromsmedicin värdig namnet. Det handlar ju så ofta om tiden med denna sjukdom.
Kramar till dig Monica
| This discussion has been closed. |