Anmäl ordningsvakten 6 feb 2015
Kontakta namninsamlingens skapare
Vaktern ska ställas inför rätta NU!!!
Ni som tycker det e okej att vakten gör så mot en 9 åring Hoppas ni blir överkörda !!!!!!
Har en väldigt bråkig dotter och det går alltid att prata dom till rätta utan våld
Hade en förälder gjort samma sak Hade det blivit ett jävla liv Polis och soc inkopplade på 2 röda sec Och dömd för barnmisshandel !!!
Om vakten klarar sig utan något straff vad skickar det för signaler till samhället.....
Det e okej att misshandla barn Tittar man noga tar vakten tag i pojkens armar och trycker ner han så att pojken slår i bakhuvudet sedan en underarm i ansiktet på pojken.
Nää fy fan hoppas hans namn och kort läcker ut på nätet
Våld mot barn är oacceptabel!
Hur kan tjänstemän behandla barn på detta sätt?
Re: Re: Re: Re:
#338: Faktaföljaren - Re: Re: Re:
Jag vet inte hur du läser . Jag sa inte att barn inte begår brott . Jag sa att dessa barn inte var kriminella för att de rymt från ett hem . Det är en gigantisk skillnad . Det är sant att de flesta på HVBhem är mer eller mindre kriminella men en del är det inte. Jag upprepar : jag har haft med de värsta du kan tänka dig att göra men ALDRIG ALDRIG NÅGONSIN BRUKAT VÅLD MOT DOM DÅ DE ÄR BARN !
Ingenting du säger rättfärdigar det agerande som dessa väktare gjorde sig skyldiga till !
Re: Vaktern ska ställas inför rätta NU!!!
#352: FY FAN - Vaktern ska ställas inför rätta NU!!!
Det är inte våld, nämn en scen under filmen då vakten använder våld, ni är bara så överkänsliga när de just handlar om barn, va fan.
Vet du vad barnet har gjort? Nej.
Vet du varför vakterna håller ner han? Nej åter igen.
Du kan väl återkomma när du hittat lite fakta om själva händelsen.
Idiot som drar en slutsats så snabbt utan att veta något.
Det finns liksom inte ord, Om du då är en förälder borde du ha lärt dig att se på saken från alla perspektiv. Eller fick du aldrig lära dig det som barn. TRångsinta människor är värre än allt annant.
Re: Re: Re: Re: Re:
Fasta det här är inte våld eller övervåld, sluta gråt å gå tillbaka till ditt onödiga liv. Tack!
Re: Re: Vaktern ska ställas inför rätta NU!!!
#357: Pesh - Re: Vaktern ska ställas inför rätta NU!!!
Bla Bla Bla skaffa dig glasögon och kolla på filmen idiot!!!!!!
Re: Re: Re: Re: Re: Re:
#358: Pesh - Re: Re: Re: Re: Re:
Jösses ..... Det är övervåld och hur du än vrider det finns flera olika paragrafer som förbjuder det , speciellt mot barn om man nu inte begriper det moraliskt förkastliga i agerandet . Nästa mening blir jag aningens förbryllad över ..... jag gråter inte och mitt liv är inte onödigt .
Detta ska man säga ifrån med kraft, nästa gång kan det bli ännu värre och accepteras. Dagens samhälle kan inte tillåta sånt.
| This discussion has been closed. |