RÄDDA DR KENNETH SANDSTRÖM - AKA DR X

Kontakta namninsamlingens skapare

Diskussionsämnet har skapats automatiskt av petition RÄDDA DR KENNETH SANDSTRÖM - AKA DR X.


Gäst

#326

2016-04-27 21:06

Vi bor i ett fästingburet tbe område

Gäst

#327

2016-04-29 09:33

Jante och överförmynderi bland läkarkåren, sluta tro att ni är alena alvetandes. 30-40 % av dödsfallen beror på era felbedömningar, var ödmjuk.

Gäst

#328

2016-05-01 19:46

Min son har varit svårt sjuk i neuroborrelia i tre år. Har inte fått någon riktig hjälp. Han har fortfarande besvär

Gäst

#329

2016-05-01 21:07

För att han följer sitt kall som läkare att lindra och bota och verkar inte köpt av läkemedelsföretagen.

Gäst

#330

2016-05-01 22:20

Jag har själv haft flera fästingbett, och om det händer igen och jag får borrelia, då vill jag kunna få riktig hjälp. Jag upplever att vårdcentralen inte har tid och kunskap nog.
Gittan
Gäst

#331

2016-05-02 07:58

Jag har tidigare räddats av en annan läkare för många år sedan som en del läkare idag kan reagera negativt när de hör hennes namn. Men hon, Mona Lundh, räddade livet på mig. Jag vet hur det är att leva ett liv i sömn, att inte ha något minne av 15-20 år av mitt liv. Hade det hon gjorde varit mer forskat i så hade jag haft ett liv, jag fick det så småningom av henne men det tog tid. Andra läkare ville ha det till psykisk sjukdom, så hon skickade mig på en sådan utredning där det fastställdes att jag inte hade någon psykisk sjukdom. De flesta läkarna beter sig som om de vore gudar, men jag ser inte upp till dem idag. Jag vill att sjukvården ska bli friskvård och inte "odla" sjukvård. Läser du mer om hans arbete så är det inte nonsens vad han gör. Men det är synd att Läkare måste själva bli sjuka för att inse att det finns en sjukdom bakom och inte psykisk sjukdom som sååå många läkare har bemött mig med. Tänk vad mycket skattepengar som skulle sparas om jag hade fått vård tidigt! Jag blev förtidspensionär mot min vilja. Men det har tagit många år att komma tillbaka och idag skulle jag vilja träffa en läkare som kan hjälpa mig vidare, för hälsoproblem finns, men jag finner ingen och säger jag hennes namn, så skrattar de. Jag tänker på den kände artisten Gunnar Viklund som på 60-talet insjuknade och som ej blev tagen på allvar av läkarkåren. Han hade amalgamförgiftning. Idag vill ingen tandläkare arbeta med matrialet. När ska Läkarkåren börja "se!" Vidga era vyer!

Var åtmistone öppen för vad de har forskat fram i andra länder!


Gäst

#332

2016-05-02 10:37

Tummen upp för Kenneth måtte fler läkare vakna upp och börja bota patienter på riktigt inte bara skriva ut piller från Big Pharma

Gäst

#333

2016-05-02 13:31

Därför att Kenneth Sandström var min läkare i 9 år, när jag bodde i Sverige. Han är oerhört duktig och en bra läkare, som bryr sig om sina pasienter. Han tar sig dessutom tid att lyssna!

Gäst

#334

2016-05-02 17:45

Dr Sandström behövs samt många fler som han.

Gäst

#335

2016-05-03 04:27

Läkare som är engagerade och vill hjälpa ska inte straffas för att de gör mer än de andra. Tvärtom

Gäst

#336

2016-05-06 07:21

Jag är utbildad mikrobiolog (Med Dr) och genomgick min utbildning i USA. Där har man länge föreskrivit en längre antibiotika-behandling för borrelia-infekterade patienter. Viktigt att Sverige börjar använda sig av kompletterande provtagningar vid borreliainfektioner. Heder åt Kenneth Sandström

Gäst

#337

2016-05-07 09:21

Dr Kenneth Sandström är den enda läkare här i Sverige som har hjälpt mig. Han kan den här hemska sjukdomen borrelia. Svenska sjukvården vet ingenting eller vill inte veta om borrelia.

Gäst

#338

2016-05-09 09:40

Jag är väldigt tacksam för att Kenneth finns ! Landstinget har genererat flera svåra sjukdomar för mig och som även skadat mina närmaste, vilket Kenneth inte medverkar till. Tack !
Gud ske lov !

#339 Tack !

2016-05-09 10:48

Tack Kenneth för att du finns ! Landstinget har genererat svåra sjukdomar för mig, som även skadat mina närmaste. Så arbetar inte Kenneth utan han arbetar för friskvård vilket läkareden står för. Tack !


Gäst

#340

2016-05-11 19:03

Jag skrev på då jag fick svårartad neuroborrelios i sept 2014 och är fortfarande under tillfriskning.

Gäst

#341

2016-05-15 09:13

Svensk sjukvård använder inte senaste forskning och utveckling för att behandla sjuka människor. Det handlar inte om pengar utan om fientlig inställning till att lära nytt och erkänna ny forskning. En konservativ inställning inom många områden trots att man har hög lön. Denna dåliga utveckling av svensk sjukvård måste brytas annars har vi som idag stora utgifter för människor som slussas runt som lider i onödan!

Gäst

#342

2016-05-15 10:09

Ett gammaldags synsätt på sjukvården och en läkare som verkligen gör sitt jobb! Låt inte honom få skulden för en sjukvård som är sjuk!

Gäst

#343

2016-05-15 10:12

En gammadax sjukvård! Ett synsätt på patienter och en läkare som verkligen gör sitt jobb! En läkare som har förstått att vi bor i ett Fästingland! Att folk inte simulerar utan är sjuka! Låt inte honom få skulden för en sjukvård som är sjuk!


Gäst

#344

2016-05-17 19:42

Under alla år av svår sjukdom är dr Kenneth en strimma av hopp! Han tar till sig aktuell forskning och behandlingsmetoder.
Hade jag inte fått hjälp hade jag dött, nu har min resa endast börjat och jag hoppas att kroppen orkar lite till innan behandling kan ges. Jag är endast 33 år och har varit svårt sjuk under många år.
Sjukvården kan inte hjälpa mig på något sätt dem bara konstaterar att min kropp har börjat ge upp, organ etc inget kan dem göra nåt åt det.
En läkare så som Kenneth är ett hopp i mörkret och jag tycker det är minst sagt skamligt utav svensk sjukvård/ politiker att tillåta faktiskt rent ut sagt att människor får vård.
Jag har sökt vanliga sjukvården under många år och har många spec läkare, dem kan inget idag rent ut sagt. De tittar på prover som är gamla metoder o glömmer titta på patienten hur hen mår. Vi har alla rätt till ett värdigt LIV

Gäst

#345

2016-05-20 08:10

Han är den enda som som trott på och kunnat hjälpa mina barn att bli bättre och friska

Gäst

#346

2016-05-23 23:30

Har problem med sköldkörteln, vi har samma problem med läkare får inte heller rätt hjälp & mår pyton.

Gäst

#347

2016-05-30 16:21

För att om möjligt stödja de som vill söka bot o bättre möjligheter för de av borrelia drabbade medmänniskor som finns runt omkring oss, min dotter är en av de drabbade som sjukvården häcklar , hånar o fullständigt skiner i. HON O MÅNGA FLER SKA HA SAMMA RÄTT TILL LIVET DELUX SOM ANDRA SJUKA FÅR.

Gäst

#348

2016-05-30 16:28

För jag har borrelia och har antagligen varit sjuk i många år. Väntar på läkares ordination för detta... Låt forskningen på detta fortsätta och jag stöder dr Kenneth Sandström.

Gäst

#349

2016-06-03 13:09

Jag har anhöriga som lidit av Borrelia har också rötter i Österrike där man är betydligt mera kunniga om fästingburna sjukdomar än i Sverige.

Gäst

#350

2016-06-04 19:40

För det är extremt viktigt att det finns läkare som är villiga att lära sig mer om denna hemska sjukdom och som vill hjälpa. Han har tom riskerat hela sitt yrke för dessa människor. Han är guld värd.