Hjälp Hans i hans kamp mot kommunen!

Kontakta namninsamlingens skapare

Diskussionsämnet har skapats automatiskt av petition Hjälp Hans i hans kamp mot kommunen!.


Gäst

#1

2014-10-07 11:06

Att försöka tjäna pengar på en sjuk gammal människa ..fy skäms.Han har rätt att få bo hemma!!

Gäst

#2

2014-10-07 11:10

Men fy f*n! Jag trodde kommuner skulle värna om våra äldre? Varför ska inte Hans få rätten att leva resten av sitt liv tryggt hemma och få den hjälp som han behöver? Jag skäms över att det här överhuvudtaget ifrågasattes! USCH!

Gäst

#3

2014-10-07 16:10

Skandal att dom kan göra så mot en människa dom borde sämjas självklart skall hans bo hemma

Gäst

#4

2014-10-07 19:12

Tycker att han skall få vara hemma i sitt hem

Gäst

#5

2014-10-07 22:24

Giriga grisar att utnyttja

Gäst

#6

2014-10-08 09:04

vill kommunen att han ska dö eller vad är det dom vill fan att dom ska spara det gör dom inte en då för då sejer dom vi har inga penar en då jag tycker att dom inte ska sjäna på dom som är sjuka spara in på somt som inte gör non illa fy fan sejer jag bara att dom kan med att göra så här


Gäst

#7

2014-10-08 18:32

Vad är det för en "människa"som ger sig på någon som Hasse!
Läste om den"mannen"som beslutat att flytta Hasse pga pengar
att hans styrka skulle vara lyhördhet?
Gör han inte helt fel om han nu går emot Hasse med familj, skämmas borde han!

Gäst

#8

2014-10-09 02:01

Det är inhumant att ens tänka på att flytta Hans. Han har jobbat hårt hela sitt live och tjänat samhället även innan denna olyckan han hade nackskada. Herrjunga komuns beslutfattare skall anmälas för maktmisbruk och dåligt omdöme.
Ann-Kristine

#9

2014-10-14 04:14

Hej Lisbet! Jag satt här och undrade vart du tog vägen i livet och sökte och hamnade på Sveriges radio. Men vi hade det skojigt ändå på Bildradiogatan även om det blev lite galet på slutet som jag är ledsen över.

Jag hoppas verkligen att det löser sig för dig och din sambo!

H/Ann-Kristine