Rädda tennisplanen

Kontakta namninsamlingens skapare

Diskussionsämnet har skapats automatiskt av petition Rädda tennisplanen.


Gäst

#1

2014-07-12 05:21

Där har jag spelat tennis när jag bodde i Årsta!

Gäst

#2 Green Spaces

2014-07-13 12:14

I live in, work in, and enjoy Stockholm! The priceless green spaces are being hastily developed. These are temporary fixes for a housing "crisis", which has less to do with too little housing, and more to do with absurd rental policies and market inflations. Community spaces, such as the Årsta tennis courts greatly appreciate the value of properties already there. Preservation!


Gäst

#3

2014-07-17 11:11

Älskar denna planen! Snälla ta inte bort den!

Gäst

#4

2014-07-17 11:14

Att kunna utöva spontantidrott är väldigt mycket värt för trivseln i ett område!
Viveka

#5 Insyn

2014-07-18 19:40

Jag har precis lagt stora pengar på en fin 2:a UTAN insyn på Rämensvägen. Varje dag och kväll hör jag tennisbanan användas! Det är superviktigt att behålla gemensamma ytor för umgänge och idrott!! Området är ljuvligt. Jag och andra grannar med hund nyttjar och njuter av parken! Jag vill inte ha ett femvåningshus utanför mitt sovrumsfönster eller min balkong! Stoppa bygget vid Rämensvägen!!

Gäst

#6

2014-07-18 21:01

Vi bor på Åmännigevägen var där och spelade hela förra sommaren.

Hoppas verkligen att denna bana får finnas kvar
Marina

#7 #7

2014-08-04 10:18

Bor med utsikt mot tennisplanen och precis som tidigare nämnts, så används den frekvent, både sommar- OCH vintertid. Även jag och min sambo har nyttjat den ett flertal gånger. Mötesplatser som denna, som används aktivt bör lyftas fram och bevaras.

Peter Rost

#8

2015-06-20 06:29

En tråkig nyhet! Växte upp på Rämensvägen 33, sextio, sjuttiotal. Själv spelade jag tennis där som tioåring.