Vi vill ha "Oumph!-låda" på menyn hos Max Hamburgare

När Max Hamburgare lanserade BBQ Sandwich jublade sveriges veganer. Under en tid fyllde denna pionjär flödena i varje grupp för vegansk mat på Facebook. När den värsta hypen hade lagt sig började en ny trend att spridas: någon hade kommit på idén att specialbeställa BBQ Pulled Oumph! i en låda tillsammans med crispy fries och äggfri majonäs. Sedan dess har många flockats till Max Hamburgare för att göra samma beställning. Dessvärre har vissa kunder blivit nekade detta. För andra, som har fått sin önskan igenom, har priset varierat kraftigt.

Vad vi vill ha är ett nytt veganskt alternativ på Max Hamburgares meny, nämligen en låda innehållande allting som ingår i ett BBQ Sandwich-mål (utom friscobröd): BBQ Pulled Oumph!, rödlök, isbergssallad, jalapeños, och äggfri majonnäs, samt crispy fries. Detta till ett rimligt och konsekvent pris.

Hörsamma vår önskan och vi kommer att ha ytterligare en anledning att äta på era restauranger och tycka om er ännu bättre än vi redan gör.