Vi vill ha kvar Ulriksdals slottscafé som det är!

Vi vill behålla vårt älskade och välbesökta Ulriksdals slottscafé under regi av dem som drivit det de sista 17 åren med stor kreativitet både vad gäller inredning, utbud av läckerheter och trevligt bemötande.

Vi önskar att hovet ändrar sitt beslut och låter Indira fortsätta och att hovet64E907B8-E5B3-4C72-8A35-531BDB0C0438.jpeg ger dem upprättelse och ersättning för sveda och värk. Ett informationscentrum vill hovet ha men information finns redan vid varje sevärdhet här i Ulriksdalsparken. Orangeriet och även värdhuset fungerar utmärkt som butik och extra informationscentrum vid behov

Vi som bor nära parken och många runt om i Stockholm saknar vårt café och restaurang sen den stängdes! Ett café med det lilla extra en pärla som ligger i ulriksdals slottspark. Få är mer lämpade för att ta emot de alltfler besökare som strömmat till genom årens lopp, än Indira och hennes familj!

Chandini Helena Diwan    Kontakta namninsamlingens skapare

Genom att underteckna godkänner jag att Chandini Helena Diwan lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.