VI SOM VILL REKTOR JOHAN JOHANSSON NAMN SKA RENTVÅS

Karlskrona kommunledning, nu är det dags att ge före detta rektor Johan Johansson offentlig ursäkt, upprättelse, ekonomisk gottgörelse för kränkning och arbetsskada, som han utsattes för 2014!

Det finns inga alternativ till en förlikning, i den rättsprocess mellan Karlskrona kommun och dess rektor Johan, som aldrig inleddes men nu behöver få ett avslut!

Försäkringskassan har fastställt arbetsskada!

Kompensera oegentligheter gentemot Johan och andra inblandade!

Ge Johan skadestånd, gottgörelse och upprättelse!
Karlskrona kommunledning, kom till ett avslut i den här frågan genom att ansluta er till oss, Karlskrona-, Ronnebybor och personer från andra platser, som höjer våra röster för Johans upprättelse! Johan hamnade den 12 maj 2014 i en livsfarlig situation, en tragedi som kom till på grund av oförstånd hos en stressad och chockad kommunledning med personal som naivt nog sökte en syndabock. Det agerandet måste leda till att Johan, denne mycket omtyckte chef, arbetskamrat, medmänniska och familjefar, som utpekades offentligt och skuldbelades, nu efter de 5 år som gått, till sist ändå ges en offentlig ursäkt, upprättelse och gottgörelse!

SIGNERA OCH DELA!

Genom att skriva under godkänner jag att Jenny Pettersson överlämnar min signatur till dem som har makt över frågan.