Vi som älskar Grindstugan

Angående stängning av Grindstugan (GÖTEBORG)
Det skulle vara trevligt om vi kunde få tokmånga underskrifter
Hör ryktas om att kommunen vill stänga stället
Men vi är troligen tusentals som vill ha kvar det
Finalvecka!
Sista veckan för i år vilket även betyder att de två sista trubadurkvällarna för denna säsongen nalkas!Vi har öppet hela veckan och trubadurkvällar fredag & lördag!Så allt är som det ska, so far… Sista chansen för i år att njuta av vår magiskt härliga uteservering!Fika, mat, dryck, musik, glädje!Passa på ni som tycker om @cafebargrindstugan i dess nuvarande skepnad för när grindarna slår igen på söndagkväll så kommer sen stora förändringar ske… Vilket inte är vår önskan utan har bestämts ovanför våra huvuden. Vi hoppas så klart fortfarande att vi kan få till en överenskommelse så att vi kan få skapa något liknande igen inför nästa säsong, men just nu vet vi ingenting mer än att… ALLT ska bort senast sista oktober.Så denna veckan njuter vi lite extra av vår fina uteservering och vi hoppas många av er kommer hit och har en härlig dag/kväll sista veckan i september!
279154917_5521248367909895_855731581166032744_n.jpg

Genom att underteckna godkänner jag att Jerry Brave lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.

Vi offentliggör inte ditt telefonnummer på nätet.