Vi protesterar hur Mitt Media behandlar ridsporten och nu Motorsporten.

Förut var folk avundsjuka på oss som hade ett uppslag i GD/Arbetarbladet för ridsport men för några år sedan fick Bengt Carlsson sluta, efter ett tag skulle det satsas igen på ridsporten. Dom tog in en ny reporter som skulle skriva men fick för ett sedan reda på även hon har fått slutat finns inge intresse längre från Mitt Medias sida. Nu har även Kurt Eliasson fått beskedet att han inte är önskvärd längre att skriva om Motorsport, finns inge intresse längre enligt Mitt Medias ledning. Med annledning av detta så måste vi protestera mot detta beslut, allt är inte bara lag idrott. Gör om och gör rätt.

Din e-postadress kommer inte att publiceras på vår webbplats. Insamlingens upphovsman kommer dock att se alla upplysningar du lämnar på detta formulär.