Utvisa våldtäktsmannen ************ och höj straffskalan vid sexualbrott.

Namninsamling för oss som kräver att ************ utvisas ur Sverige och att Svenska regeringen ser över lagar och höjer straffet vid sexualbrott.

• Med denna insamling kräver jag som skriver under att våldtäktsmannen ************ omgående utvisas ur Sverige.
  • Jag kräver att den svenska regeringen ska se över rättssystemet och de lagar vi har idag och inte göra det möjligt för gärningspersoner att få en ekonomisk vinning genom att begå brott i Sverige.
  • Jag kräver att Svenska staten börjar ta sitt ansvar och höjer straffen vid brott gentemot kvinnor och barn.
  • Jag kräver ett minimumstraff på 15 års fängelse vid sexuella övergrepp eller våldtäkt utan möjligheten att få ett minimerat straff med hjälp utav straffrabatten som idag finns.
  • Jag kräver att utländska medborgare och personer som saknar medborgarskap omedelbart ska utvisas ur Sverige vid sexualbrott.
  • Jag kräver att ************ blir utan skadestånd.

Bakgrund till insamlingen;

***** kidnappade och våldtog kvinna i 17 timmar – får nu "skadestånd" på nästan 1 miljon kronor!

************ och hans bror Mohammad A**Ali lurade med sig en kvinna ner till en källare i Malmö. Med kniv och pistol tvingade de av hennes kläder och började sedan att förgripa sig på henne.

Tortyren var brutal. Vid sidan av våldtäkterna band de fast henne och band för hennes mun. ***** slog henne med knuten näve och en stund efter första övergreppet var Mohammad upphetsad igen. Trots att kvinna vädjade och förklarade hur ont hon hade utförde han ytterligare en våldtäkt.

De tvingade kvar henne under natten och dagen efter fortsatte bröderna att våldta henne. De bjöd även dit ytterligare fem killar som alla förgrep sig på henne. Männen var hänsynslösa och i hela 17 timmar pågick det totala händelseförloppet innan polisen stormade in och befriade kvinnan.

***** hade även legat bakom ytterligare en grov våldtäkt. Han hade gjort inbrott i en lägenhet med en annan man. De hade väckt en kvinna, börjat slå henne och tagit strypgrepp på henne. Sedan turades de om att våldta den hjälplösa kvinnan.

************ dömdes och straffvärdet var 10 års fängelse. Men när alla rabatter var utdelade återstod det bara 4,5 år. ***** var dock inte nöjd med domen utan överklagade, detta resulterade i att straffet till slut landande på 2 års fängelse.

***** hade under överklagan suttit häktad, och när man sänkte straffet hade han varit häktad längre än den slutgiltiga strafftiden. Detta uttnyttjande ***** som krävde skadestånd av staten. Och i onsdags kom beskedet. Våldtäktsmannen ************ får 840 000 kronor av svenska skattebetalare. Samtidigt meddelar Migrationsverket att mannen är kvar i Sverige, trots att han sedan länge skulle varit utvisad.

Bilden är från 2017 och är på förövaren ************. Han bor i Rosengård, i Malmö. Idag går våra skattepengar in på hans konto. Han blir rik på att våldta. Det här är Sverige 2021. Dömda våldtäktsmän behandlas som änglar och tilldelas rabatter och belöningar av den svenska staten!

Sprid den här bilden och ta striden mot orättvisan. Vi måste få en radikal förändring i det här landet!

1. Källa: Hovrätten över Skåne och Blekinge B 413-20

Site administration announcement:

The name of the criminal has been removed. We don't allow publishing names of criminals unless the name has already been published by a trustworthy news media.

Genom att underteckna godkänner jag att Michelle Torebo lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.