Utveckla Dalviks centrum, Jönköping.

Vi vill se en förändring av Dalviks centrum och önskar att Jönköpings kommun och CA Fastigheter tar sitt ansvar.

Det behövs en förbättrad handel, allmän uppfräschning av centrumhuset och området runt omkring samt ökade möjligheter till parkering. Detta för att göra Dalviks centrum mer attraktivt, tryggt och boendevänligt.

Skriv under senast 1 september, listan kommer därefter överlämnas till kommunen och CA Fastigheter.

Föreningen Dalviks intresseorganisation är en ideell förening som är verksam på Dalvik med omnejd, Jönköpings kommun. Föreningen är religiöst och politiskt obunden. Den representeras av de som bor i hyresrätter, bostadsrätter och villor. Föreningens syfte är främst att främja utveckling av boende och det omgivande samhället, skapa öppenhet och dialog mellan boende, näringsliv, offentlig sektor och kommun.

Dalviks intresseorganisation    Kontakta namninsamlingens skapare

Genom att skriva under godkänner jag att Dalviks intresseorganisation överlämnar min underskrift till dem som har makt över frågan.