URETFÆRDIGT BEHANDLET AF FAMILIERETSHUSET

Famileretshusene fralægger sig alt ansvar og har absolut intet interesse i at hjælpe familier  videre efter skillsmisse eller hjælp til ansøgning af bidrag.

Jeg har nu selv en sag i Familieretshuset og dette vedr Datter ( vi flyttet fra Sverige til Danmark og jeg har i over 15 år fået barnbidrag / underhåll for min datter i Sverige , men skulle ansøge på ny når jeg kom til DK. Det er nu 1 1/2 sen jeg ansøgt og det sker INTET i min sag de svarer ikke på mine henvendelser, jeg har booket telefon møde som de fuldstændigt ignorerer og de forhaler min sag i sådan en grad at det nu går ud over min egen familie.

Jeg kan ikke få vide når de har færdigbehandlet min sag, de vil således heller ikke afgøre min sag, så jeg kan komme videre, og hvor længe de i realiteten må tage sig at lede op en forældre i udlandet.

Vi ønsker at blive råbt op så vi forældre kan få det vi har RET til og at Familieretshuset IKKE må lave deres egne LOVE og REGLER samt skabe URO og STRESS i ellers meget harmoniske Familier........ FAMILIERETSHUSENE SKABER SPLID OG TAGER IKKE TIL VARE DET BEDSTE FOR BØRNEN I VORES SAMFUND

SKRIV UNDER SÅ VI KAN FÅ SENDT VIDERE TIL VORES POLITIKER SOM HAR DET YDERSTE ANSVAR FOR AT EN INSTANS SOM FAMILIERETSHUSET SKAL FORHOLDE SIG TIL DEN DANSKE LOVGIVNING OG IKKE SELV TRO DE KAN GØRE SOM DE ØNSKER.

TAK FOR AT DU STØDER TIL EN FORÆNDRING!!!!!!!

Natasha Falkensparr    Kontakta namninsamlingens skapare

Genom att underteckna godkänner jag att Natasha Falkensparr lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.