UL kontrollanten betydde sig mot mig trots ett giltigt biljett och ett par ögonvittne som också fick utskäll att inte lägga sig i

Jag kan inte förstå hur illa den kontrollanten betydde sig mot mig trots ett giltigt biljett och ett par ögonvittne som också fick utskäll att inte lägga sig i.Hur han drog i och till slut och efter polisen kom också och för att inte ställa till scen så fick jag tilläggsavgift ändå som jag skulle helt enkelt bestrida med all bevis jag har och då är det:

Ett giltigt biljett som är köpt före resans start.Allt är dokumenterad. Att er kontrollant betydde sig med arrogans och icke lyhördhet i en konfliktsökande beteende. Varför förstärks ett sådant beteende av er när all data talar för att jag hade biljetten (sparad med tid för köp före resans debut). Jag känner mig diskriminerad och illa behandlad. Det är inte bra att behandla folk som ni gör.Jag vill att ni tittar noga och att ni får chansen att rätta till det som er kontrollant spekulerade om att jag köpte biljetten för att jag såg honom.REN spekulation och vägrade att se tiden för biljetten. BARA att man minsann tittar i sin mobil och är invandrare räckte för honom att bestämma sig att jag köper biljett för jag ser honom.Jag hade precis klivit på och satte mig och biljetten var redan drygt en minut gammal när han kom till mig.

20201027_1831114.jpg

Genom att underteckna godkänner jag att Rasha Arabi lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.