GVS tillsammans med över 1.1 miljoner människor i Sverige kräver att det utskrivs extraval.

Att över 1 miljon människor i princip omyndigförklarats i Sverige av maktmissbrukande politiker utan demokratiska reflexer är djupt oroväckande. Att man dock fortfarande anser att dessa medborgare ska bidra med sina skattepengar till ett system som kört över dem är både upprörande och häpnadsväckande. Hur kan man tro att människor ska fortsätta vilja samarbeta med ett samhälle som betraktar dem som mindre vetande? Det är inte vad vi lär våra barn. “Om du blir mobbad ska du bara sitta tyst och snällt och låta slagen hagla”. Eller rådet vi ger en kvinna som blir misshandlad av sin partner: “Nä men låt dig bli slagen, det är så det är, saker man får acceptera!” Men dessa budskap är exakt de som politikerna sänder ut: “Era röster är värdelösa, vi tänker inte respektera er vilja. Istället beter vi oss som vi vill, oavsett vilka konsekvenser det får”.

Ett land som ställer grupp mot grupp är ett land som sviker. Ett land som tar bort assistans för svårt sjuka barn under 16 år samtidigt som man satsar miljarder på vuxna män utan asylskäl är ett land i galopperande psykos. Ett land där de gamla som byggt välfärden med sina händer men som låter dessa svälta och vara hemlösa som "tack" men samtidigt ger 49 miljarder per år i bistånd till diktaturer, terrorister och böghatare är ett land som behöver läggas in på detox, likt en galen narkoman som knarkat sönder hjärnan. Dessa få punkter är bara några få utav många anledningar till varför vi anser att Sverige behöver ett extraval

VIKTIG INFORMATION :

Glöm inte att när Ni har skrivit på så kommer en bekräftelse att skickas till Er via e-post och där måste Ni gå in och bekräfta namnteckningen, först då kommer den synas på insamlingen. Och huruvida Ni vill att Eran namn ska synas här det kan ni välja själva, finns en liten ruta längst ner där ni krydser i eller inte.

Med vänlig hälsning Per Sonne Hansen
 GVS..