Ta bort flexbussarna nu

Vi har hört om busschaufförer där dom ha åkt av vägen, inte hittat där dom ska plocka upp barn, kört iväg med barn i bussen som inte fått upp bältet sen lämnat på fel skola ja listan kan göras hur långt som helst.

Nu får det vara nog snart kommer det att ske en obehagligt olycka ´´må hoppas de aldrig händer´´ med något barn i sätet, kommunen och bolaget måste ta och fixa detta nu då många föräldrar är oroliga för sina barn att nåt ska hända på vägen. Sen 6 miljoner om året i 3 års tid =18 miljoner är väldigt mycket för såna dåliga chaufförer...

Thorbjörn Fransson    Kontakta namninsamlingens skapare

Genom att underteckna godkänner jag att Thorbjörn Fransson lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.