Sverige, bryt alla band med israel!

fcf285d3-4e7f-4f3b-9e5c-14d63f5754d0.jpg

Den israeliska regimen har tydligt visat att den begår terrorism och folkmord mot palestinierna. Samtidigt anser Sveriges regering att Hamas är terrorister, men vägrar klassa israel som terroriststat. Det behöver ändras. Det är även högst troligt att israel dödade många av sina egna den 7 oktober. Israel har under årtionden ockuperat Palestina och terroriserat den palestinska befolkningen.

Israel har nyligen massmördat tiotusentals kvinnor och barn med sina amerikanska bomber och stridsflygplan, och bombat sönder sjukhus och stora palestinska bosättningar med mera. Detta måste få ett stopp nu, och det enda riktiga Sverige bör göra är att bryta alla diplomatiska och ekonomiska band med israel, erkänna israel som en terroristmakt och införa ekonomiska sanktioner mot israel.

Håller du med? Skriv då gärna under denna namninsamling, så kan du rädda många liv.

#Regim #israel #Sverige #USA #Terror #Palestina #Terrorism #Bomb #Sjukhus #Civila #Kvinnor #Barn #Byggnader #Ekonomi #Diplomati #Ambassad #Sanktioner #Regeringen

Genom att underteckna godkänner jag att Jacob lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.