Stoppa västtrafik från att sänka ungdomsgränsen

I januari 2016 kommer västtrafik att sänka åldersgränsen för ungdomar i deras biljettsystem. Den kommer att sänkas från 26 till 20, vilket innebär att man från 20 år kommer att räknas som vuxen även vid köp av månadskort. De kommer att införa 25 % rabatt för alla studerande, men alla under 26 år är ju inte studenter. Detta ska vi inte gå med på. Skriv på denna namninsamling mot sänkningen av hur länge man ska räknas som ungdom! Vi har inte råd med dessa prishöjningar!

Genom att underteckna godkänner jag att Clara Ekman lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )