Stoppa utvisning för Bayarmaa och hennes familj 🙏🏻Snälla läs och skriv under 🙏🏻♥️

72BC61EA-3D50-4B05-A8B5-F0C42170E1FF.jpegHej! Min kompis är i ett väldigt tragiskt läge just nu. Efter flera år kämpande med migration och alla andra myndigheter får inte hennes familj stanna kvar i Sverige. Dem är fyra stycken i familjen. Dotter på 8 år och pojke på 3. Hennes dotter fick flera livsavgörande syndrom under åren som gick. Tyvärr så tar inte Migrationsverket ingen hänsyn till att deras hemland har inte mediciner som är livsviktiga för flickan. Hemland skickat även intyg att dem vet ingeting om sjukdom hennes, och dem har inga läkemedel som anpassande för hennes mående. Mamman blir hemskickad först utan sin sambo och utan barn. Hon sitter i förvar och kan inget göra. Hon har inte träffat sin familj på många veckor. Båda hennes barn är födda i Sverige. Bima har haft två jobb innan hon blev hämtad av polis. Flickan har Russell-Sindrom, svåra epilepsi anfall samt utvecklingsstörning. Efter att mamman blev skickad till förvar framför barn påverkar deras psyke. Skolan har skickat orosanmälan för att de är oroliga för flicka. Läkare i Sverige skrivit även att hon kommer riskeras dö om hon inte få den medicin hon får. Läget är kritiskt och flickan mår allt sämre.
Båda föräldrarna jobbat och betalt skatt. Alla intyg har vi som bevisar att det är stor risk för dem barn.
Hjälp mig att hjälpa henne. Stoppa hennes utvisning och låta hennes familj vara hela i sverige,dem har inte gjort nånting kriminella här i Sverige dem lär sig språk jobbar som alla andra och försöker kämpa för sin dotter som är stor behov av vård.

snälla skriv under och dela gärna ♥️🙏🏻

Kristina Sarapova    Kontakta namninsamlingens skapare

Genom att underteckna godkänner jag att Kristina Sarapova lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.

Vi offentliggör inte din e-postadress på nätet.

Vi offentliggör inte ditt telefonnummer på nätet.