En uppskattning från nöjda föräldrar och barn
Till ledningen för förskolan,
Vi, undertecknade föräldrar, skriver detta initiativ för att uttrycka vår djupa uppskattning för Alma och för att be er att ompröva beslutet gällande hennes kontrakt.
Under sina två år på förskolan har Alma varit en fantastisk tillgång. Hon är en oerhört engagerad, pedagogisk och varm person som har skapat en trygg och kärleksfull miljö för våra barn. Både barnen och vi föräldrar hyser ett stort förtroende och starkt varma känslor för henne.
Att hon ska sluta är en stor förlust för barngruppen och för verksamheten. Genom denna namninsamling vill vi visa vårt fulla stöd för Alma och visa hur nöjda vi är med det fantastiska arbete hon utför varje dag.
Vi vädjar till er att se över möjligheten att erbjuda Alma en förlängning eller en tillsvidareanställning, så att hon kan fortsätta att sprida glädje och trygghet på vår förskola.
Tack för att ni lyssnar på oss föräldrar.
Kontakta författaren