Stoppa myndigheter från att bryta mot barnkonventionen!

Migrationsverket upprepar gång på gång brott mot barnkonventionen Sverige åtagit sig och även 1:a Januari 2020 valt att genomföra den till svensk lag!

Att upprepade gånger avslå ansökan från en förälder eller vårdnadshavare står i strid mot barnkonventionen samt europeiska unionens konvention om de mänskliga rättigheterna där det framgår att var och en har rätt till privat- och familjeliv, sitt hem och korrespondens, man väljer i dessa avslag att avsiktligt diskriminera barnets rättigheter!

Vi måste få ett stopp på detta vansinniga agerande, det är barnen i Sverige som blir lidande och drabbade utav de hänsynslösa beslut.

Länk till barnkonventionen:

Genom att underteckna godkänner jag att Emma lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.