Stoppa EU:s coronaåterhämtningspaket i Sveriges riksdag

eurosedlar-1.jpgDet är bråttom nu. Den 24:e mars röstar Sveriges riksdag om EU:s så kallade corona-återhämtningspaket. För Sveriges del går det ut på att skuldsätta oss och våra barn i 30 år för att EU ska kunna betala mutor till sydeuropeiska länder. Men det är allvarligare än så. Det öppnar dörren till vad EU länge velat införa: direkt beskattning. Detta gynnar inte Sverige på något sätt.

Läs mer här: https://www.mises.se/2021/03/04/infor-rostningen-om-eus-coronapaket-24-mars-oppet-brev-till-riksdagens-ledamoter

Genom att skriva under ställer du upp bakom följande:
- Jag önskar att en majoritet i Sveriges riksdag stoppar det så kallade coronaåterhämtningspaketet.
- Jag motsätter mig att EU skall ha beskattningsrätt.

Inför omröstningen den 24 mars (2021) kommer namninsamlingen att skickas till Sveriges riksdags ledamöter.

Kan du tänka dig att säga till kommande generationer att du gjorde vad du kunde i denna fråga? Då, så! Skriv på och SPRID namninsamlingen till så många du bara kan.

Det är, trots allt, folket som bestämmer i detta land!

OBS! Tänk på att du måste bekräfta din signatur via det e-mail som skickas till dig med bekräftelselänk. Tack på förhand!

Ludwig von Mises-Institutet    Kontakta namninsamlingens skapare

Genom att underteckna godkänner jag att Ludwig von Mises-Institutet lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.

Vi offentliggör inte din e-postadress på nätet.