Stoppa bi-odlingar

Under senare år har det uppmärksammats hur uppfödning av boskap bidrar enormt mycket till utsläppen av växthusgaser så som koldioxid (Co2) och metangas (CH4). Man har i samband med detta börjat studera och undersöka andra produkters påverkan på miljön under produktion och kommit fram till att produktionen av honung via bi-odlingar bidrar till fruktansvärda utsläpp av bland annat bikarbonat (NaHCO3). Enligt en studie genomförd av Lapedeu institutet i Marseille så står detta för en betydande del av utsläpp. Skriv under denna namninsamling för att stoppa bi-odlingarna!!!

Genom att skriva under godkänner jag att Hugo Stefansson överlämnar min underskrift till dem som har makt över frågan.