Vi vill ha en biograf i Sollentuna

I mars 2020 kommer Sollentuna Bio att stängas för gott eftersom Kommunhuset på Turebergs Torg skall renoveras och vi kommer tyvärr ej ha möjlighet att få vara kvar.

Vi är en liten kvartersbiograf som har visat mängder med kvalitetsfilm i snart 40 år till Sollentunas (och närliggande kommuners) invånare.

Vi hoppas att ni, våra kära besökare, vill engagera er med att hjälpa oss att hitta en lösning för bions framtid. Ni kan börja med att skriva på den här listan för att visa ert stöd att Sollentuna behöver en lokal biograf. Dela gärna den här namninsamlingen på sociala medier samt till era nära och kära.

Genom att skriva under godkänner jag att Sollentuna Bio överlämnar min signatur till dem som har makt över frågan.